جانوسکی به اجیر کردن آدمکش متهم است

داماد، منکر قتل مادرزن ثروتمند

مرد الکلی فرزند، همسر و مادرزن خود را کشت

جنایت هولناک پس از ازدواج فیس‌بوکی

مردی که فرزند، همسر و مادرزن خود را آتش زد و به قتل رساند دست‌کم 30 سال از عمرش را در زندان خواهد گذراند.
کد خبر: ۵۸۶۴۶۵

این مرد که کارل میلز نام دارد و به الکل معتاد است پس از آن‌که او خانه‌اش را به آتش کشید و همسر، فرزند خردسال و مادر زن خود را به قتل رساند، تحقیقات گسترده در مورد این پرونده فجیع در انگلیس آغاز شد.

کارل از طریق فیس‌بوک با همسر خود زمانی که قربانی فقط 15 سال داشت آشنا شد و مدتی بعد با او ازدواج کرد. آنها صاحب فرزندی شده بودند که معلول بود. کارل به دلیل حسادت و اعتراض به این‌که همسرش بیشتر وقت خود را با کودک معلول‌شان می‌گذراند، خانه را به آتش کشید و این جنایت هولناک را رقم زد.

فرزند شش ماهه این زوج زمان وقوع حادثه تازه از بیمارستان به خانه منتقل شده بود. مرد خشمگین که کنترل خود را از دست داده بود ابتدا در خانه را قفل کرد تا قربانیانش نتوانند از خانه خارج شوند.

گفته شده مادرزن میلز از رابطه داماد با دخترش بسیار ناراضی بود. او حتی دوست نداشت این ازدواج سربگیرد، اما می‌ترسید اگر با آنها مخالفت کند، دخترش از خانه فرار کند و اتفاقات تلخی رخ بدهد.

دختر جوان بعد از ازدواج خیلی زود حامله شد و دو فرزند به دنیا آورد که یکی از آنها دو روز بعد از تولد فوت شد و دیگری نابینا و ناشنوا و با مشکلات ریوی به سن شش ماهگی رسید.

میلز نخستین باری که فرزند خود را دید رفتاری بسیار نامناسب داشت به نحوی که مسئولان بیمارستان ملاقات تکنفره او با فرزندش را ممنوع اعلام کردند. به او گفته شده بود از خانواده‌اش دوری کند، اما وی در یک چادر در باغچه خانه می‌خوابید.

میلز حسودی می‌کرد که همسرش فقط به فرزندشان توجه می‌کند. به همین دلیل به او شک کرده بود و گمان می‌کرد زنش با مرد دیگری رابطه دارد. او بارها همسرش را تهدید کرده بود و چند ساعت قبل از ارتکاب جنایت به همسرش پیامک داده بود که خانه را آتش خواهد زد.

این مرد چند ساعت بعد از این‌که دخترش برای اولین بار به خانه منتقل شده بود اقدام به این جنایت کرد.

همسایه‌ها گفته‌اند همسر این مرد، از طبقه بالا فریاد می‌زد: «دارم می‌سوزم. آتش گرفتم»، اما حاضر نبود بپرد یا کودکش را پایین بیندازد.

میلز که زمان حادثه الکل بسیاری مصرف کرده بود در این حین از مقابل خانه رد شد و همسایه‌ها نیز او را دیدند. بستگان میلز گفته‌اند او پس از ارتکاب جنایت فرار کرد، اما پلیس سرانجام موفق به دستگیری او شد. این مرد بعد از دستگیری اتهام قتل را رد و ادعا کرد آتش سیگار همسرش باعث مرگ آن سه نفر شد، اما قاضی در جلسه محاکمه خطاب به متهم گفت: «شما به خوبی می‌دانستید وقتی آتش شعله زد و همه درها بسته بود، دیگر نمی‌توانست راهی برای فرار وجود داشته باشد. این‌که شما ادعا می‌کنید همسر هفده ساله شما با رها‌کردن ته سیگار روشن باعث این آتش‌سوزی شده غیر قابل قبول است.»

مادر قاتل گفته است: «احساس می‌کنم حفره‌ای در زندگی‌ام به وجود آمده است. عروسم دختری خجالتی و وابسته به مادرش بود. خانواده‌اش را بسیار دوست داشت و همه ما او را دوست داشتیم. قلبی تپنده از خانواده ما جداشده که هرگز دوباره نمی‌توانیم بدون آن نفس بکشیم.»

بستگان و خویشاوندان مقتولان نیز نیز در نامه‌ای نوشتند: «حبس ابد ما با از دست دادن سه انسان دوست‌داشتنی و بی‌گناه آغاز شده است. زندگی ما نمی‌تواند به حالت سابق برگردد.»

بحثی که اکنون در سطح رسانه‌ها مطرح شده این است که پلیس و سازمان‌های اجتماعی و سازمان پزشکی‌قانونی چه برخوردهایی با این خانواده فرزند معلول داشتند، انجام داده بودند و آیا به میزان کافی از آنها مراقبت به عمل آمده بود یا خیر؟

به نظر می‌رسد افکار عمومی فقط پدر خانواده را گناهکار نمی‌داند و بسیاری معتقدند سازمان‌های ذی‌ربط نیز وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌اند و در این فاجعه مقصر هستند. با وجود این، کارشناسان اعلام کرده‌اند برای متهم حداقل مجازات 30 سال زندان در نظر گرفته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها