انهدام شبکه جعل اسناد و اسکناس‌های تقلبی در تهران

شبکه بزرگ جعل اسناد و مدارک دولتی و اسکناسهای تقلبی در پایتخت منهدم شد.
کد خبر: ۵۸۵۱۰۰
انهدام شبکه جعل اسناد و اسکناس‌های تقلبی در تهران

به گزارش مهر، کارآگاهان اداره 13 پلیس آگاهی تهران چندی قبل در جریان فعالیت یک شبکه بزرگ جعل در تهران قرار گرفت.

بررسی های ماموران نشان داد، اعضای این باند در زمینه جعل سند خودرو، سند ملک، گواهینامه و اسکناس تبحر خاصی داشته و فعالیت گسترده ای را در پایتخت آغاز کرده اند.

ماموران در نخستین گام یکی از اعضای این باند به نام اصغر را شناسایی و او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه لب تاپ کشف شد که بازبینی هارد لب تاپ مشخص کرد متهم اسناد جعلی مانند سند خودرو و ملک و گواهینامه موتورسیکلت را جعل کرده و اسناد جعلی را می فروشد.

اصغر که هیچ راهی برای فرار نداشت در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت: گواهینامه های موتورسیکلت را برای فردی بنام داود جعل می کرده و از این راه درآمد خوبی بدست آورده بود به طوریکه بابت جعل هر گواهینامه 200 هزار تومان از داود می گرفت.

ماموران با این اعترافات داود و یکی دیگر از اعضای این باند به نام مهران را شناسایی و دستگیر کردند. با تحقیقات صورت گرفته از متهمان سرکرده این باند به نام مهدی 28 ساله شناسایی و در مخفیگاهش در خیابان رودکی دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم اسناد و مدارک جعلی گواهینامه، مدارک دانشگاه آزاد، ایران چک، کارت پایان خدمت، گواهی کسر از حقوق و تعدادی اسناد دولتی دیگر کشف شد.

بررسی های ماموران نشان می دهد اعضای این باند علاوه بر جعل اسناد و مدارک، اقدام به چاپ اسکنانس های تقلبی و ایران چک نیز می کنند.

هم اکنون تحقیقات از متهمان در اداره 13 پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
۰
۰
سلام وخسته نباشیدوخداقوت به كلیه زحمت كشان كشورجمهوری اسلامی ایران

نیازمندی ها