چرا حاضر شد از پدرش بگذرد؟

باشگاه استقلال: برای جباری دعوت‌نامه نفرستاده‌ایم!

باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات تازه مجتبی جباری واکنش نشان داد و اعلام داشت که کسی برای بازگشت او به استقلال دعوت نامه نفرستاده است.
کد خبر: ۵۸۴۶۹۴
باشگاه استقلال: برای جباری دعوت‌نامه نفرستاده‌ایم!

 مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های تازه مجتبی جباری گفت: باشگاه استقلال قصد داشت که درباره مساله جباری سکوت کند چون دوست نداریم در سال منتهی به جام جهانی برای فوتبال ایران تنشی ایجاد کنیم. جباری دیروز (پنجشنبه) با جباری استقلال قابل قیاس نبودند. به هر حال جباری صحبت‌هایی مطرح کرده که صحیح نیست و نیازمند پاسخ است.

وی در ادامه افزود: جباری گفته که اگر فتح‌الله‌زاده از استقلال برود، بازمی‌گردد در حالی که او باید بداند کسی برایش دعوت‌نامه نفرستاده است! اصولا همین حرف‌ها و رفتارها بود که باعث جدایی جباری از استقلال شد. او بارها برای پرویز مظلومی، زنده‌یاد حجازی و امیر قلعه‌نویی، برای حضورش در استقلال شرط گذاشته. گویی کسی در استقلال نیست که از تیغ تیز جباری زخم نخورده باشد.

محمد سررشته‌داری در ادامه اظهار کرد: جباری باز هم تاکید کرده که سال گذشته با مدیرعامل درگیری فیزیکی داشته و دلیل این امر را هم توهین مدیرعامل به پدرش عنوان کرده است. مساله این است که شاهدان ماجرا این مساله را تکذیب می‌کنند اما اگر فرض کنیم که ماجرا حقیقت داشته چرا جباری پارسال در استقلال ماند و گفت که بهترین قرارداد عمرش را از نظر مالی بسته است؟ قاعدتا دریافت پول زیاد باعث نشد که جباری از پدرش بگذرد! بنابراین واضح است که هیچ توهینی صورت نگرفته است.

وی به ایسنا گفت: آقای فتح‌الله‌زاده تلاش زیادی کرد که از سوی هواداران، بازیکنان و مربیان هیچ توهینی به جباری صورت نگیرد. این مساله با اسناد و حرف‌های رد و بدل شده قابل اثبات است. کما اینکه پیش از بازی هم از هواداران خواسته شد که به جباری توهین نکنند. هرچند کنترل همه تماشاگران امکان‌پذیر نیست اما تلاش زیادی صورت گرفت که کسی به جباری توهین نکند.

سررشته‌داری در پایان اظهار کرد: درباره مساله جباری به همین قدر بسنده می‌کنیم و باقی مسائل را از طریق قانونی و طبیعی‌اش دنبال می‌کنیم اما امیدواریم که بازیکنان فوتبال ایران آن‌قدر حرفه‌ای باشند که دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال ایران نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها