راننده ای در سر یک تقاطع با سبز شدن چراغ بوق زد تا اتومبیل مقابلش حرکت کند. بوق زدن برایش گران تمام شد زیرا راننده دیگر با چهار ضربه چاقو صدای بوق را تلافی کرد.
کد خبر: ۵۸۲۱۲۳
بوق زد 4 ضربه چاقو خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس تی وی انفو، عصر روز گذشته در خیابان دومیه در نزدیکی دروازه سن-کلو منطقه 16 پاریس راننده ای از بوق زدن اتومبیل پشت سرش به خشم آمد. او از اتومبیل پیاده شد به سراغ راننده ای که بوق زده بود رفت.

مرد خشمگین راننده را بیرون کشید و چهار ضربه چاقو به صورت ، شکم و زانوهایش زد . وی پس از این حمله سوار اتومبیلش شد و به سوی خانه اش رفت.

پلیس پاریس اعلام کرد که مرد مجروح بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما به دلیل شدت جراحات بین مرگ و زندگی است. ماموران پلیس با در اختیار داشتن شماره پلاک اتومبیل مرد مهاجم به خانه او که در فاصله نزدیکی از محل حادثه قرار داشت ، رفتند. آنها مرد را هنگام ورود به خانه اش دستگیر کرده اند.

منطقه 16 پاریس از مناطق مرفه نشین پایتخت فرانسه است. با توجه به وخامت حال راننده ای که بوق زده بود هنوز مشخص نیست که مرد مهاجم با اتهام قتل مواجه است یا متهم  به ضرب و جرح به قصد قتل خواهد شد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مسعود از قم
Switzerland
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
خیالمون راحت شد بابا پس همه جای دنیا ارازل و اوباش هستند منتهی مال ما یه كم بیشتر از حد استاندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
سزای بوق زدن بی مورد همین است شاید آن راننده هائی كه دست به بوقشان خوب است از این كار عبرت بگیرند من بودم همین كار را می كردم . ارازل و اوباش آن كسی است كه بی خودی بوق می زند آقا مسعود

نیازمندی ها