کارگاه بهترین ها از دور ریختنی‌ها برگزار می‌شود

اداره امور بانوان منطقه 16 با هدف صرفه جویی و پرهیز از مصرف زدگی و اسراف، کارگاه‌های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها را در محله‌های این منطقه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۸۰۵۷۹
کارگاه بهترین ها از دور ریختنی‌ها برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، امینی مدیر اداره بانوان منطقه در این باره گفت:برپایی کارگاه های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی‌ها در منطقه از 23 تیرماه آغاز می شود و تا نیمه شهریور ماه  ادامه خواهد داشت.

این کارگاهها با هدف آموزش، ترویج و جذب مشارکت شهروندان در خصوص صرفه جویی، جلب مشارکت بانوان به عنوان مدیران خانه و ارتقای حس مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست با محوریت حفظ ارزش های دینی و صرفه جویی با کمک ابزار هنر، قناعت و جلوگیری از اسراف کردن شهروندان بویژه جوانان با جلوه های جدید هنر و رواج استفاده از آن در زندگی روزمره همچنین نهادینه سازی صرفه جویی در تمام ابعاد زندگی ، شناخت پتانسیل و قابلیت های هنرمندان با تأکید بر بکارگیری تجربیات هنری، توسعه و ترویج استفاده بهینه از پسماندها و دوریختنی ها برگزار می شود.

به گفته وی،آثار منتخب به ششمین جشنواره متمرکز تسنیم در بخش خلاقیت های فرهنگی و هنری که در شهریور ماه برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها