مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که پس از چند سال دوری از وطن سال گذشته به ایران بازگشت بر اساس اتهامات وارده در پرونده قضایی او بازداشت شد و اکنون پس از گذشت چند ماه از روند رسیدگی به پرونده او، قاضی می‌گوید پرونده مهدی هاشمی ایرادهای سنگینی دارد.
کد خبر: ۵۸۰۵۷۳
ایرادهای سنگین پرونده مهدی هاشمی

به گزارش جام جم آنلاین در پرونده مهدی هاشمی که اتهاماتی از جنس اقتصادی و سیاسی دیده می‌شود،بیشتر مربوط به وقایع دوران انتخابات ریاست جمهوری 88 است که در این پرونده برای او اتهاماتی گنجانده شده است.

او پس از گذراندن چند روز در زندان برای بازجویی و تکمیل پرونده با قرار وثیقه آزاد شد و نخستین جلسه دادگاه او در 15 اردیبهشت 92 برگزار شد که وکیل وی درخواست استمهال  برای رفع نواقص موجود و تکمیل تحقیقات را داد که پرونده به دادسرای تهران بازگردانده شد.

در تازه ترین اظهار نظر قاضی رسیدگی کننده به پرونده مهدی هاشمی گفته است که پرونده مهدی هاشمی ایرادهای سنگینی دارد و همین موضوع زمان رسیدگی را طولانی می‌کند.

 قاضی ناصر سراج در حاشیه پانزدهمین جشن حمایت از زندانیان که شب گذشته در سازمان زندان ها برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چرا پس از 2 ماه که پرونده مهدی هاشمی از دادگاه به دادسرا رفته تازه قرار است برای پرونده بازپرس تعیین شود گفت: پرونده مهدی هاشمی ایرادهای سنگینی دارد.

اوایل نمیه دوم سال گذشته بود که فائزه هاشمی دیگر فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی به خاطر محکومیت به 6 ماه زندان رفت و در نوروز 92 با پایان محکومیت خود آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مرندی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
خیلی ها بخاطر اتهامات بسیار ساده تر از این آقا اعدام شده اند !
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
به زودی آقای مهدی هاشمی آزاد هم خواهد شد به این راحتی !!!!!!!!!!!
آسیب پذیر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
آقا! همین چند تا ایراد كوچ(!!) را هم بنداز تو حساب من، من گردن می گیرم
هر كس دیگری بود، اگه به یه سیب زمینی هم بد نگاه می كرد، تا الان پیش جناب اصرافیل بود
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
خب به سلامتی داره موجبات تبرئه جنابشون فراهم می شه ...!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها