20 درصد کلاهبرداری ها تلفنی است

روش های کلاهبرداری در کشور

بانک‌های مسکن و سپه درباره شگرد جدید کلاهبرداران هشدار دادند

کلاهبرداران پیامکی در کمین متقاضیان وام بانکی

دو بانک کشور دیروز در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای نسبت به کلاهبرداری‌هایی تلفنی یا پیامکی از شهروندان به بهانه پرداخت وام هشداردادند.
کد خبر: ۵۷۹۵۳۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل روابط عمومی بانک سپه درباره کلاهبرداری افراد سودجو از طریق تماس‌های تلفنی و پیامک هشدار داد.

محسن ملکی گفت: برخی اشخاص در تماس تلفنی با افراد مختلف و اعلام آمادگی برای پرداخت وام‌‌های کلان یا اعلام برنده شدن آنها در قرعه‌کشی‌های مختلف، اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجوه به صورت الکترونیکی کرده‌اند.

وی افزود: این افراد به منظور دریافت وجه از روش‌هایی مانند معرفی شماره کارت بانک، دریافت شماره سریال کارت شارژ تلفن همراه و ... استفاده کرده‌اند.روابط عمومی بانک مسکن نیز اعلام کرد برخی اشخاص در تماس تلفنی و اعلام آمادگی برای پرداخت وام‌های کلان یا اعلام برنده شدن آنان در قرعه‌کشی‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

این روابط عمومی تصریح کرد: این عده به منظور دریافت وجه از روش‌هایی مانند ارائه شماره کارت بانک، دریافت شماره سریال کارت شارژ تلفن همراه و ... استفاده می‌کنند.

از همه مشتریان می‌خواهیم در صورت مواجه شدن با این موارد، از ارائه اطلاعات مربوط به حساب و کارت خود خودداری کنند و پیش از هر اقدامی از درستی منبع تماس مطمئن شوند.

دایره ارتباط با مشتریان روابط عمومی بانک مسکن به شماره 61088 ـ 021 آماده پاسخگویی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها