متهم با همدستی دختر مورد علاقه‌اش، قربانیان را فریب می‌داد

کلاهبرداری تلفنی قاتل زندانی از وکلا

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی هشدار داد:

کلاهبرداری از همراهان بیماران در بیمارستان ها

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در مورد کلاهبرداری تلفنی از همراهان بیماران هشدار داد.
کد خبر: ۶۲۸۱۳۶
کلاهبرداری از همراهان بیماران در بیمارستان ها

سرهنگ بهروز رهبریان گفت: در آخرین روش کلاهبرداری تلفنی که از سوی کارآگاهان شناسایی شده است، عده‌ای از کلاهبرداران با پرسه در مراکز درمانی و بیمه و شناسایی همراهان بیماران با ترفندهای مختلف شماره تلفن آنها را به دست می‌آورند. کلاهبرداران در ادامه این شیوه با طعمه خود تماس می‌گیرند و مدعی می‌شوند حال بیمار بد است و برای عمل جراحی فوری یا تهیه داروی خاص باید مبلغی به شماره حساب پزشک واریز شود. این افراد با القای این موضوع که نیاز به عمل جراحی ضروری است شماره حساب خود را به‌عنوان پزشک به‌ همراهان می‌دهند و ‌میلیونها تومان از این افراد کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: تاکنون تعدادی مالباخته با مراجعه به پلیس از کلاهبرداران تلفنی شکایت کرده‌اند البته هموطنان باید بدانند قبل از هرگونه واریز پول در این‌باره با مسوولان بیمارستان حضوری صحبت کنند و قبل از واریز پول به حساب افراد از صحت موضوع مطمئن شوند.
 
سرهنگ رهبریان با اعلام اینکه این افراد با تحت فشار قراردادن خانواده در کمترین زمان اقدام به کلاهبرداری می کنند، تاکید کرد: هشدارهای لازم به مسئولان بیمارستان هاداده شده و هشدار های پلیسی در مورد این کلاهبرداری در معرض دید بیماران و همراهانشان قرار گرفته است.
 
رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با هشدار دوباره نسبت به افزایش کلاهبرداری‌ های تلفنی تاکید کرد: هموطنان باید بدانند برای واریز وجه به حسابشان نیاز به حضور پای دستگاه خودپرداز نیست و معمولا هرگونه تماسی که برای حضور در پای دستگاههای خودپرداز برای دریافت جایزه یا واریز پول به حساب فرد گرفته می‌شود، کلاهبرداری است. اگر افراد در نگهداری  از رمزهای بانکی دقت کنند و پای عابربانک حاضر نشوند، کلاهبرداری تلفنی کاهش چشمگیری می‌یابد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها