در این فیلم صحنه تصادف یک اتومبیل ون با مادر و کودک خردسالش که داخل کالسکه بود و گریز راننده بی مسئولیت به تصویر کشیده شده است.
کد خبر: ۵۷۹۴۴۳
با مادر و بچه تصادف کرد و گریخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از RTBF ، مادر جوان همراه یک زن دیگر با کالسکه بچه اش از یک پارکینگ شهر ماسکیگون ایالت میشیگان می گذرد. او برای لحظه ای خم می شود تا کودک یک ساله اش  را داخل کالسکه ببیند که یک اتومبیل ون دنده عقب گرفته و با مادر و کالسکه کودک برخورد می کند.

راننده چندین مترکالسکه حامل کودک را که به سپرش گیر کرده بود روی زمین می کشد. راننده متوجه جریان شده و برای لحظاتی کوتاه توقف می کند به اندازه ای که مادر فرصت می یابد پسربچه یک ساله اش را از داخل کالسکه بیرون بیاورد.

راننده که حتی از اتومبیل پیاده نشده بود که ببیند چه بلایی به سر مادر و بچه آمده است ، پس از اینکه از آینه بغل بچه را در آغوش مادرش دید ، پار را روی پدال گاز گذاشت و فرار کرد.

به طور معجزه آسایی بچه از این حادثه سالم و سلامت جان بدر برد مادرش فقط دچار خراشیدگی بی اهمیتی روی زانو شد. اما تصاویر این تصادف که توسط دوربین های امنیتی پارکینگ ثبت شده اند پلیس میشیگان را مبهوت کرد.

پلیس پس از مدتی جستجوی بی نتیجه برای یافتن این راننده خطرناک تصمیم گرفت این فیلم را منتشر کند تا شاید افرادی بتوانند اطلاعاتی را در مورد این راننده به ماموران بدهند.

اغلب کاربران شبکه های اجتماعی از سه روز پیش که این فیلم منتشر شده از رفتار غیرانسانی راننده ابراز انزجار کرده اند.
فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها