یک کارمند زن اداره پست فرانسه با مشاهده خروج یک مار بزرگ از داخل یک بسته پستی و حلقه زدن به دور پایش بزرگترین ترس زندگی اش را تجربه کرد.
کد خبر: ۵۷۸۲۶۶
2 شاه پیتون در بسته پستی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، یک کارمند زن اداره پست شهر بلنو-له-پون-اَ-موسون در منطقه مورت-اِ-موزل قبل از تعطیل شدن در حال که تنها بود یک بسته پستی کرونوپست را تحویل گرفت.

وی بسته های پستی را مرتب می کرد که ناگهان یک شاه پیتون (پیتون سلطنتی) از بسته شرکت کرونوپست خارج شد و به دور پای کارمند حلقه زد. زن وحشتزده شروع به فریاد زدن کرد. عابران با شنیدن فریادهای زن ماموران پلیس را مطلع کردند.

پلیس با مشاهده مار از ماموران آتش نشانی کمک خواست. ماموران آتش نشانی مار را به دام انداخته و با بررسی بسته یک شاه پیتون دیگر را داخل آن یافتند.

سازمان گمرک متز مامورانش را به منزل فرستنده بسته اعزام کرد. ماموران در جستجوی خانه او دو شاه پیتون زنده، یک تمساح آمریکای جنوبی و یک لاک پشت نادر که تاکسیدرمی شده بودند و 800 گرم ماری جوانا را یافتند.

مارها به باغ وحش آمنویل سپرده شدند. مالک این حیوانات که جزو جانوران محافظت شده هستند قصد داشت آنها را از طریق اینترنت بفروشد. اکنون وی باید در دادگاه حاضر شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها