مدارک کشف شده در جیب مرد مظنون، راز جیب بری در اتوبوسهای تندرو پایتخت را فاش کرد.
کد خبر: ۵۹۳۳۴۶
دستگیری جیب بر اتوبوس های تندرو تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، جمعه 18 مرداد سال جاری مأموران کلانتری 121 سلیمانیه در حین گشت زنی در محدوده خیابان قیام به جوانی 22 ساله مشکوک شدند که در بازرسی بدنی از وی موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر شدند.

با انتقال جوان دستگیر شده به نام «منصور . غ» (22 ساله) به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه، مأموران با شناسایی صاحب مدارک شناسایی اطلاع پیدا کردند که مدارک شناسایی این شخص به شیوه «جیب بری» در ایستگاه اتوبوس های BRT به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب بری» و به دستور شعبه 12 دادیاری دادسرای ناحیه 14 تهران , پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات در پایگاه ششم آگاهی و با شناسایی «منصور» به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت موتورسیکلت و کیف قاپی، تعدادی از مالباختگان که اموال آنها به شیوه «جیب بری» در ایستگاه های اتوبوسBRT سرقت شده بود، به پایگاه ششم آگاهی دعوت شدند.

با حضور تعدادی از مالباختگان در پایگاه ششم آگاهی، متهم توسط تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت؛ منصور که پس از مواجهه حضوری و شناسایی از سوی مالباختگان چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به جیب بری در ایستگاه ها و اتوبوس های BRT بویژه در شرق تهران اعتراف و اظهار داشت که عمده سرقت های خود را در ایستگاه های خاقانی، تهرانپارس و شهید آیت انجام داده است.

سرهنگ محمد اشراقی رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ بزرگ با اعلام این خبر، افزود: از کلیه مالباختگانی که در طول چند ماه گذشته و بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها