دستگیری سارقان کیف قاپ

رییس کلانتری 128 تهران نو از شناسایی دو سارق کیف قاپ در خیابان «سی متری نیرو هوایی» ‌خبر داد و افزود: از متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.
کد خبر: ۵۷۷۳۵۱
دستگیری سارقان کیف قاپ

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس کلانتری 128 تهران نو گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه، دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطق جرم خیز آغاز کردند.

وی افزود: عصر روز گذشته شنبه پانزدهم تیر ماه سال جاری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان «سی متری نیرو هوایی» محدوده تهران نو بودند که به دو موتورسواری که در حال وارسی کیف زنانه ای بودند، مشکوک شدند.

سرهنگ موقوفه ای اظهارداشت: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند اما متهمان به محض مشاهده پلیس کیف را رها کرده فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، با فرار آنها عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را در یکی از کوچه های فرعی متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از وسایل متهمان که «فرید» و «علیرضا» نام داشتند یک کیف زنانه، چهار دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، یک قبضه چاقو، سه عدد کلید موتورسیکلت، یک کارت سوخت و دو عابر بانک با مشخصات مختلف کشف شد.

رییس کلانتری 128 تهران نو تصریح کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مشکوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند،با انتقال آنها به کلانتری نامبردگان مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد آنها سابقه دار و مدتی است تحت تعقیب پلیس می باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها