تمدید مهلت ارسال آثار به بخش های مسابقه تئاتر کودک و نوجوان

مهلت ارسال لوح فشرده آثار به دو بخش مسابقه تئاتر کودک و مسابقه تئاتر نوجوان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 مرداد به پایان می رسد.
کد خبر: ۵۷۶۶۳۲
تمدید مهلت ارسال آثار به بخش های مسابقه تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ،بخش مسابقه تئاتر کودک که به نمایش های گروه سنی مخاطبان پنج تا دوازده سال اختصاص دارد تا 16 مرداد پذیرای لوح فشرده نمایش های متقاضی شرکت در این بخش است.این نمایش‌ها باید از خردادماه سال 1391 تا اول مرداد ماه 1392 اجرای عمومی شده باشند.

بخش مسابقه تئاتر نوجوان نیز به نمایش هایی که در همین محدوده زمانی اجرای عمومی خود را انجام داده اند اختصاص دارد. این آثار گروه سنی مخاطبان دوازده تا شانزده سال را شامل می شوند.

سقف آثار پذیرفته شده در هر یک از این دو بخش 8 نمایش اعلام شده است وکمک هزینه گروه‌های نمایشی در این بخش ها به تشخیص کمیته کارشناسی انتخاب آثار حداکثر مبلغ پنجاه میلیون ریال خواهد بود.

متقاضیان حضور در بخش های یاد شده می بایست فرم تقاضای حضور در جشنواره به همراه پنج نسخه لوح فشرده اثر، عکس پرسنی کارگردان ، یک عدد بروشور نمایش، خلاصه  داستان در یک صفحه A4 ، لوح فشرده عکس های اجرا، تاییدیه اجرای عمومی، خلاصه سوابق هنری کارگردان و مجوز کتبی نویسنده را به دبیرخانه دائمی جشنواره های مرکز هنرهای نمایشی ارسال کنند.

نتایج ارزیابی آثار  و معرفی نمایش های منتخب بخش های مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا 5 شهریور 1392 اعلام خواهد شد.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از 24 تا 30 مهرماه 1392 در شهر همدان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها