آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز عید قربان:

عزت ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه است

سید حسن نصرالله:

انتخابات ایران بهترین دموکراسی ، زیر سایه ولایت فقیه بود

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با رهبران وکادر اجرایی حزب الله تصریح کرد:انتخابات اخیر ایران بهترین نمونه دموکراسی مردمی در جمهوری اسلامی ایران ودر سایه حکومت ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۱
انتخابات ایران بهترین دموکراسی ، زیر سایه ولایت فقیه بود

روزنامه السفیر لبنان امروز از دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با رهبران وکادر اجرایی این جنبش طی روزهای اخیر و پشت درهای بسته خبر داد ونوشت:سید حسن نصرالله در این دیدار با اشاره اینکه تمامی هجمه های صورت گرفته به وی و به حزب الله هیچ تاثیری بر ادامه روش مقاومت نمی گذارد به بررسی آخرین تحولات لبنان،سوریه وایران پرداخته است.

وی در این دیدار همچنین تاکید کرده است:به رغم فضای تنش زای کنونی آنچه که در آینده رخ می دهد به نفع نیروهای مقاومت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزهای آینده بر درستی گزینه هایی که حزب الله طی دو سال گذشته در قبال لبنان وسوریه اتخاذ کرده است گواهی می‌دهد، افزود: تمامی تحولات میدانی وسیاسی به سمت وسوی مناسبی در حرکت است.

دبیرکل حزب الله همچنین تصریح کرد: آنچه که در ایران و در زمینه انتخابات ریاست جمهوری به وقوع پیوست درستی مسیری را که جمهوری اسلامی در پیش گرفته ثابت کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات اخیر ایران بهترین نمونه دموکراسی مردمی در جمهوری اسلامی ایران ودر سایه حکومت ولایت فقیه بود.

 نصرالله همچنین گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران به نفع ملت ایران رقم خورد وبر بی طرفی مقام معظم رهبری در این انتخابات تاکید کرد.

 دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با تاکید بر روابط مستحکم این جبش با جنبش حماس از ادامه همکاری های دوجانبه حزب الله وحماس در راستای مقابله با فتنه گری ها خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها