پایان بازی موش و گربه انصاری فرد با پرسپولیس؛

" پرسپولیس، دوباره سلام!"

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هرجا و هرکجای دنیا بازی کنم آرزویم این است که یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بپوشم.
کد خبر: ۵۷۴۸۸۰
انصاری فرد: آرزو می کنم یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بپوشم


 کریم انصاری‌فرد که هنوز تکلیف خود را با پرسپولیس مشخص نکرده در گفت‌وگویی کوتاه  اظهار داشت: با وجود برخی نوشته ها من هیچ وقت به دنبال بازار‌گرمی و اینگونه مسائل نیستم و به همین دلیل سعی می‌کنم کار خودم را دنبال کنم.

وی افزود: من چهار جلسه با پرسپولیسی‌ها برگزار کردم و همه جوره کوتاه آمدم اما شرایط مهیا نشد و هرگونه سعی کردم اما این اتفاق نیفتاد که با پرسپولیس قرارداد امضا کنم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد به سپاهان، تراکتور‌سازی یا استقلال بروی گفت: من به استقلال نمی‌روم البته احترام خاصی برای این تیم خوب ایرانی قائلم.

وی یادآور شد: باور کنید من هواداران پرسپولیس را دوست دارم و هرگز یادم نمی‌رود که چطور در شرایط سخت من را حمایت کردند و مثل کوه پشت سر من بودند. مگر می‌شود آن حمایت‌ها را فراموش کنم.

وی افزود: هرجایی که بروم آرزویم این است تا خدا به من این عزت را بدهد که یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بپوشم. هرکجای دنیا چه داخل و چه خارج از کشور بروم این آرزو را دارم.

وی در جواب به این پرسش که بالاخره می‌خواهی در کدام تیم بازی کنی به فارس گفت: همه چیز دست خداست و من هم گذاشته‌ام تا تکلیف مشخص شود بعد اعلام کنم اما این احتمال وجود دارد که به خارج از کشور بروم. انشاءالله همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد و باید ببینیم خدا برای من چه می‌خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
۰
۰
ممنون نظر منو گذاشتید

نیازمندی ها