پایان بازی موش و گربه انصاری فرد با پرسپولیس؛

" پرسپولیس، دوباره سلام!"

زوج گل نزن پرسپولیس در استقلال؟

انصاری فرد در اردوگاه رقیب

کریم انصاری فرد که به معضل پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات تبدیل شده بود حالا در تیررس تیم رقیب سرخ ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۳۸۸۹
انصاری فرد در اردوگاه رقیب

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ انصاری فرد که اکنون کاملا بلاتکلیف است از سوی باشگاه استقلال با یک پیشنهاد جدید روبرو شده است که این پیشنهاد می تواند این بازیکن را از بلا تکلیفی نجات دهد . او در حالی که ادعا داشت از بوخوم آلمان پیشنهادی جدی در دست دارد اکنون دیگر پرسپولیس را هم خواهان خود نمی بیند تا با این شرایط پیشنهاد آبی ها یک خبر خوشحال کننده برای او باشد.
نماینده باشگاه استقلال تماس هایی با انصاری فرد داشته است و این بازیکن شاید همانند محمد قاضی با درآوردن پیراهن قرمز ، پیراهن آبی را بر تن کند.
انصاری فرد که در ابتدای فصل گذشته با قراردادی معادل یک میلیارد تومان به پرسپولیس آمده بود در طول لیگ دوازدهم تنها پنج گل برای تیمش به ثمر رساند تا یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش باشد. قاضی نیز که با مبلغی مشابه مبلغ قرارداد انصاری فرد به پرسپولیس آمده بود عملکردی به مراتب بهتر از انصاری فرد نداشت و حالا شاید این زوج گران قیمت و البته گل نزن اینبار در استقلال همبازی یکدیگر شوند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها