برای همکاری در اجرای طرح پزشک خانواده

وزارت رفاه برای وزارت بهداشت شرط گذاشت

معاون رفاهی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:طبق توافق نامه بیمه ها و وزارت بهداشت ابتدای امسال بیمه ها به شرط ندادن بدهی وزارت بهداشت، در اجرای برنامه پزشک خانواده همکاری خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۴
وزارت رفاه برای وزارت بهداشت شرط گذاشت

مجتبی علایی امروز پنجشنبه در نشست خبری در وزارت بهداشت با بیان مطلب فوق، افزود: اگر وزارت بهداشت، بدهی گذشته بیمه ها به این وزارتخانه را طلب نکند و همچنین به شرط راه اندازی سامانه الکترونیکی لازم، بیمه ها در اجرای برنامه پزشک خانواده همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت از آبان ماه سال گذشته و سازمان تامین اجتماعی از آذر ماه سال گذشته بدهی های خود را به وزارت بهداشت نپرداخته اند، یادآور شد: بیمه ها یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهی دارند.

معاون رفاهی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه پزشک خانواده، ۵۰ درصد مشکل اجرای این برنامه حل شده است.

علایی با اشاره به اعلام دو هزار میلیارد تومان برای اجرای برنامه پزشک خانواده، تصریح کرد: این اعتبار هنوز به بیمه ها نرسیده است و اگر این منابع به بیمه ها نرسد بطور قطع اجرای برنامه پزشک خانواده با مشکل مواجه خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها