حمله آقای حاشیه به رسانه ها

بینی تان را از زندگی من بیرون بکشید!

خداحافظی سوپرماریو با جام کنفدراسیون ها؛

بالوتلی به ایتالیا بازگشت

پرونده رقابت های جام کنفدراسیون های سال 2013برای ماریو بالوتلی بسته شده است چرا که وی به دلیل مصدومیت دیگر امکان همراهی ایتالیا را ندارد.
کد خبر: ۵۷۳۸۶۷
بالوتلی به ایتالیا بازگشت


این ستاره جوان ایتالیایی بعد از مصدومیتی که در بازی با برزیل از ناحیه عضله پای چپش گریبانگیرش شد، حالا به ایتالیا بازگشته تا روند بهبودش را زیر نظر پزشکان میلان دنبال کند.
این خبری است که انریکو کاستلاچی، رئیس سرویس پزشکان تیم ملی ایتالیا آن را اعلام کرده است. او درکنفرانسی خبری در فورتالسا به خبرنگاران گفت:« صبح روز گذشته تست هایی روی پای مصدوم بالوتلی انجام شد ولی شرایط پزشکی او رضایت بخش نیست و او نمی تواند حتی برای فینال احتمالی یکشنبه هفته آینده نیز به اوج برگردد. به همین خاطر ما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم.»
از همین رو با موافقت چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا،و بعد از مذاکره تلفنی با پزشک باشگاه میلان، بالوتلی به میلان بازگردانده شد تا زیر نظر پزشک باشگاهی اش، روند بهبودش را طی کند.
از سوی دیگر پراندلی اعلام کرد که از سوی باشگاه میلان هیچ فشاری برای بازگشت بالوتلی نبوده و دراین باره گفت:« خیلی ناراحتم. بدون ماریو باید بیشتر برروی برنامه های گروهی مان کار کنیم. ما بازیکنانی با ویژگی هایی متفاوت داریم ولی روحیه ما بدین ترتیب است که تیممان باید هرچه بیشتر فشرده و منسجم باشد.»
از سوی دیگر آندره آ پیرلو شانس زیادی دارد تا برای بازی با اسپانیا به اوج برسد. گویا روند بهبود او از بند مصدومیت به خوبی طی می شود. پراندلی درمورد او گفت:« پیرلو به شدت تلاش می کند و ما با احتیاط و با خوش بینی به روند بهبود او نگاه می کنیم. البته درمورد پیرلو باید روز به روز پیش برویم. اگر قرار باشد که او مقابل اسپانیا هم به میدان  نرود، تکلیف نبودش در آخرین دقایق قبل از بازی مشخص می شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها