5میلیون ایرانی مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج)

براساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور پنج میلیون نفر از هموطنان ایرانی نام، القاب و کنیه‌های امام دوازدهم شیعیان، حضرت مهدی (ع) را بر خود برگزیده‌اند.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۳
5میلیون ایرانی مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج)

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، با این همه غفلت و معصیتی که جانم را سیاه کرده، خجالت می‌کشم نامت را بر زبان برانم ... می خواهم جایی بگریزم که مرا نبینی، اما جز نام تو مگر گریزگاهی هست؟وقتی می گویم یا مهدی باغستان خرّمی در قلبم می‌شکفد و اندوهم اگرچه سنگین است و کمرشکن، از یادم می رود.

پسران ارجمند تو به احترام نامت دست بر سر می‌نهادند و قیام می‌کردند. مهدی جان اسم مبارک تو ذکر مستضعفانی است که از برکت نامت ایام تلخ فراق را سپری می‌کنند و دولت توحید را انتظار می برند .... جانها فدای نامت باد یا مهدی.

هم‌میهنان ارجمند فرخنده زاد روز  امام منصور ، مصلح موعود و منجی انسان حضرت بقیه‌الله الاعظم بر شما مبارک باد.

شادمان و مسروریم که به استحضار برسانیم بر اساس برآوردهای آماری پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور هم اینک بیش از  1360000 نفر در کشور همنام با نام مقدس «مهدی» در سایه عنایات آن حضرت به سر می‌برند.

همچنین نام‌های محمد و احمد که از اسامی آن حضرت می‌باشند با قریب 3245800 نفر از فراوانترین اسامی حضرت غایب است که در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور به ثبت رسیده است.

همچنین نام‌های منصور با تعداد ثبت 161726 نفر، حجت بیش از  63008 نفر، حجت‌الله در حدود 10216 نفر، برهان قریب به 7666 نفر و قائم 1335 نفر از فراوانترین القاب حضرت مهدی و نام ابوالقاسم با تعداد 95162 نفر از فراوانترین کنیه‌های امام دوازدهم شیعیان است که ایرانیان برای فرزندان خود برگزیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها