مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

افزایش حقوق بازنشستگان دچار مشکل شده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبرداد:

پرداخت افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در تیر ماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد : افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همراه با حقوق تیر پرداخت می ‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۸
پرداخت افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در تیر ماه

ه گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ سعید مرتضوی با بیان اینکه دولت با افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی موافقت کرده است ، گفت : برای اجرایی کردن این مصوبه باید هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی نیز ان را تایید کند.

وی به پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تشکیل جلسه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود : به محض اینکه این موضوع به تصویب هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی برسد با توجه به تدارک وجه و اعتبار این امر بلافاصله 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان برای چهار ماه نخست سال 1392 به صورت یکجا پرداخت می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان همه ساله در مرداد و شهریور‌ پرداخت می‌شد ، گفت : برغم اینکه امسال هیئت امنا در تصویب و ابلاغ بودجه سازمان تأمین اجتماعی تاخیر داشته است ، چنانچه در هفته جاری هیئت امنا بودجه سازمان تأمین اجتماعی را به تصویب نهایی برساند و ابلاغ کند، حدود 2 ماه زودتر از سال های پیش ، این وجه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی آقای مرتضوی افزود: با توجه به قول مساعدی که آقای عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده است که این هفته هیئت امنا در جلسه فوق‌العاده بودجه سازمان تأمین اجتماعی را تصویب نهایی و ابلاغ کند، سازمان تأمین اجتماعی نیز بلافاصله پس از ابلاغ بودجه برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان سراسر کشور به میزان 25 درصد و پرداخت حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان اقدام خواهد کرد.

این در حالی است که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی هشتم خرداد امسال گفته بود تفاوت افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق خرداد پرداخت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها