معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از اعلام اسامی327 پذیرفته شده آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۲۵۱
اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حسن ساعی دهقان با اشاره به این که امسال شاهد افزایش حضور دانش آموزان شهرستانی در آزمون المپیادهای علمی کشور بوده ایم، گفت: از مجموع هشت هزار و952 شرکت کننده در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی، 327 نفر به دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی کشور راه یافته اند که از این تعداد136نفر دانش آموزان شهرستانی و75نفر دانش آموزان دختر بوده اند.

وی از پذیرفته شدگان این آزمون خواست، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان که در پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه به نشانی ysc.ac.ir درج شده است، جمعه31خرداد با در دست داشتن مدارک لازم به همراه یکی از اولیای خود برای ثبت نام به نشانی اعلام شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

ساعی دهقان در مورد المپیاد کامپیوتر هم گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون باید علاوه بر حضور در کلاس آمادگی این آزمون که راس ساعت9:30دقیقه جمعه31خرداد ویژه دانش آموزان تهرانی و راس ساعت14همان روز ویژخ دانش آموزان شهرستانی تشکیل می شود، در مرحله سوم این آزمون که به صورت عملی شنبه و یکشنبه اول و دوم تیر برگزار می شود، شرکت کنند.

وی، زمان آغاز دوره ویژه آموزش تابستانی برای همه رشته ها به استثنای رشته کامپیوتر را اول تیر اعلام کرد.

آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور اردیبهشت امسال با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش کشور به صورت نیمه متمرکز برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها