جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد

هلاکت و دستگیری 72 فرد مسلح در مرز

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 86 درصدی کشف سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تا کنون تصریح کرد: ماموران مرزبانی در این مدت نیز موفق به کشف هشت میلیون و 261 هزار و 572 لیتر سوخت قاچاق شدند.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۰
کشف بیش از 8 میلیون لیتر سوخت قاچاق

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار احمد گراوند گفت: مرزداران کشورمان از ابتدای سال جاری تاکنون با 239 هزار و 917 مورد گشتزنی موفق به کشف 22 تن و 629 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود: ماموران مرزبانی در این مدت 846 هزار و 745 پاکت سیگار قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 86 درصدی کشف سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون، تصریح کرد: ماموران مرزبانی در این مدت نیز موفق به کشف هشت میلیون و 261 هزار و 572 لیتر سوخت قاچاق شدند.

به گفته سردار گراوند، در این مدت نیز ، شش هزار و 539 متجاوز مرزی و 839 عابر غیرمجاز به دام افتادند. همچنین 103 هزار و 133 تن از دستگیرشدگان از کشور طرد شدند.

وی با اشاره به دستگیری سه تن از آنان در این مدت خاطرنشان ساخت: با تلاش مرزدارن کشور 21 تن از اشرار طی عملیات های جداگانه به هلاکت رسیدند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه به کشف 39 کیلو و 302 گرم طلا اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول سال جاری با افزایش کشف 100 درصدی ارز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بوده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها