جام جم ورزشی / علی کریمی با اشاره به اینکه با حضور در تراکتورسازی از سوی هواداران این تیم سورپرایز شده است ، تصریح کرد : تیم ملی فوتبال فردا در برابر کره جنوبی باید کار صعود به جام جهانی را تمام کند .
کد خبر: ۵۷۲۰۱۲
علی کریمی : باید کار صعود به جام جهانی را تمام کنیم


جادوگر فوتبال ایران در گفتگو با جام جم ورزشی با اشاره به اینکه فردا تیم ملی در بازی با کره جنوبی ، کار سختی را برای حضور مستقیم در جام جهانی پیش روی دارد ، گفت : به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشیم که برای رفتن به جام جهانی تنها 90 دقیقه را پیش روی خود می بینیم و باید با تمام وجود بجنگیم تا با کسب نتیجه لازم ، دل مردم ایران را برای دومین بار در چند روز اخیر شاد کنیم .
کریمی با اشاره به اینکه با وجود دوری از تیم ملی ، دلش پیش بازیکنان تیم ملی در اولسان کره جنوبی است ، افزود : بازیکنان تیم ملی و بویژه کاپیتان جواد نکونام به من ایمیل زده و گفته که جایم در تیم خالیست که باید ضمن تشکر از آنها بگویم که من هم تمام حواسم پیش آنهاست و از صمیم قلب برای موفقیت و راهیابی آنها به جام جهانی دعا می کنم .
هافبک تازه تیم تراکتورسازی تبریز که می خواهد در این تیم دوباره به روزهای اوجش باز گردد ، در عین حال گفت : با وجود جنگ روانی ایجاد شده از سوی کره ای ها و بویژه سرمربی این تیم ، بچه ها باید بدون توجه به حاشیه ها ، در زمین روی بازی خود متمرکز شوند . اطمینان دارم که اگر چنین شود ما می توانیم در زمین کره با شکست این تیم کار صعود به جام جهانی 2014 برزیل را تمام کنیم .
کریمی با تاکید بر اینکه مهم این است که با کسب نتیجه لازم ( پیروزی یا مساوی در بازی فردا ) مجوز صعود مستقیم به برزیل را دریافت کنیم ، اضافه کرد : به هر حال همه چیز دست خودمان قرار دارد و اطمینان دارم که بازیکنان تیم ملی در راه این هدف با تمام وجود در زمین خواهند جنگید . از سوی دیگر نباید از نظر دور داشت که سوم شدن در گروه و رفتن به بازیهای پلی آف کار صعود ما را سخت و سخت تر می کند که امیدوارم هرگز چنین سرنوشتی برای فوتبال ما رقم نخورد .
وی افزود : من نیز فردا از پای تلویزیون به تماشای بازی تیم ملی خواهم نشست و امیدوارم با موفقیت تیم در صعود به جام جهانی ،‌زمینه دومین جشن ملی ایرانیان در فاصله چند روز و شادی آنان در سطح جامعه فراهم شود .
کریمی در عین حال با اشاره به اینکه هواداران تبریزی او را با استقبال گسترده خود سورپرایز کرده اند ، گفت : به یاری خدا تمام فکر و ذهنم این است که با بازگشت به شرایط خوب بازی ، برای تراکتورسازی بهترین عملکرد را داشته باشم . مطمئن باشید در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود تا در پایان فصل بتوانیم با همت کادر فنی و اعضای تیم، دل هواداران دوست داشتنی تراکتورسازی را شاد کنیم .
وی در پایان گفتگوی خود با جام جم ورزشی تصریح کرد : پرسپولیس تیم محبوب و همیشگی ام  است و با اینکه شرایط به گونه ای شد که دیگر در خدمت این تیم نباشم ، اما دلم با آنهاست و آرزو می کنم این تیم در فصل سیزدهم بتواند با انجام بازیهایی خوب و کسب موفقیت لازم ، دل هوادارانش را شاد کند .
گفتگو : احسان هاشمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها