سرهنگ صالحی،ظهر امروز از دستگیری شرور معروف تهران خبر داد و افزود: متهم هنگام اسنعمال قلیان در یکی از رستوران های فرحزاد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۶۹
«علی ساندویچی» دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ احمد صالحی رییس کلانتری 160 خزانه،ظهر امروز با اشاره به خبر دستگیری این شرور سطح یک تهران که اقدام به شرارت در تهران می کرد، به تشریح جزییات پرونده پرداخت.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت ،گفت:با دریافت اطلاعات مردمی و شکایت های شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه جوان شروری به نام "علی" معروف به "علی ساندویچی" تیم عملیاتی این یگان وارد عمل شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود:در بررسی های انجام شده مشخص شد که این متهم که از اراذل و اوباش سطح یک تهران که مدتها پیش در محله خزانه سکونت داشته، مجدداً پس از آزادی از زندان دست به شرارات،نزاع،زورگیری با سلاح سرد و خفت گیری زده است.

سرهنگ صالحی بیان داشت:به این ترتیب موضوع با جانشین سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در میان گذاشته و دستور بازداشت متهم صادر شد که در نتیجه تیمی از ماموران تخصصی معاونت اطلاعات رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع اطلاعاتی مشخص شد،متهم به منظور فرار از چنگال قانون و برای اینکه دستگیر نشود محدوده فعالیت مجرمانه خود را به شمال پایتخت منتقل و به تازگی به رستورانی در فرحزاد که محدوده کلانتری163 ولنجک است تردد دارد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران کلانتری موفق شدند طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و طرح ریزی خاص پلیسی متهم را هنگام تردد در یکی از رستوران ها شناسایی و پس از اینکه او را تحت نظر قرار دادند درحالیکه وارد رستوران شده و سرگرم استعمال قلیان بود،علی رغم مقاومت فراوان در نهایت دستگیر کنند.

رییس کلانتزی 160 خزانه با اشاره به اینکه "علی ساندویچی" از اراذل سطح یک و خطرناک تهران می باشد که همواره تحت تعقیب مراجع مختلف انتظامی و قضایی بوده خاطرنشان کرد:متهم پس از دستگیری تحت الحفظ به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی قضایی و محاکمه به شعبه 11 بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
۰
۰
ایا وقتش نیست كه لااقل یكی از دستهای این افراد قطع بشه اخه با گرفتن وبه زندان انداختن و بعد از ان ازادی مشكلی حل نمیشود كه هیچ بلكه طرف جریح تر شده وخدا میدونه كه با مردم چكار كه نكنه نمونه بارز ان تقریبا همه خلافكارهای با سابقه كه هیچ وقت دست از خلافكاری بر نمیدارند

نیازمندی ها