حمله آقای حاشیه به رسانه ها

بینی تان را از زندگی من بیرون بکشید!

امیدواری های سوپر ماریو؛

بالوتلی : ایتالیا فینالیست می شود

تیم ملی فوتبال ایتالیا در نخستین بازی خود در جام کنفدراسیون ها مکزیک را دو بر یک پشت سر گذاشت که زننده گل دوم ایتالیا کسی نبود به جز ماریو بالوتلی.
کد خبر: ۵۷۱۸۶۵
بالوتلی : ایتالیا فینالیست می شود

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بالوتلی پس از پایان دیدار تیم های ایتالیا و مکزیک در گفت و گو با خبرنگاران عنوان داشت: بازی فوق العاده ای بود ، گاهی اوقات در طول این بازی به شدت احساساتی می شدیم اما روی هم رفته همه چیز خوب بود. اصلا به داور و  کارت زردی که گرفتم اهمیت نمی دهم ، مهم این است که ما بردیم.
وی افزود: اگر بازی بعدی را هم ببریم آن گاه می توانم بگویم که قهرمان هم می شویم. خیلی هیجان انگیز است که در فینال جام کنفدراسیون ها بازی کنید ، این هم اصلا اهمیتی ندارد که در فینال چه تیمی در برابر شما خواهد بود. ما هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به فینال انجام می دهیم.
بالوتلی که پس از به ثمر رساندن گل دوم ایتالیا پیراهن خود را درآورد  و به همین دلیل از داور کارت زرد گرفت گفت: من نمی دانستم اگر در جام کنفدراسیون ها یک بازیکن دو کارت زرد بگیرد از بازی دوم محروم می شود. من سعی می کنم کارت زرد دوباره این نگیرم چون نمی خواهم با حسرت از روی نیمکت به بازی تیم ملی نگاه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها