پیام تبریک سیدحسن نصرالله به منتخب ملت ایران

دبیرکل حزب الله با ارسال پیامی برای حجت الاسلام حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۵۷۱۵۷۱
پیام تبریک سیدحسن نصرالله به منتخب ملت ایران

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" در پیام تبریک به "حسن روحانی" گفت: ملتهای عربی و اسلامی و مستضعف امروز شما را امید خود می دانند.

متن این پیام بدین شرح است:

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران
جناب حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن روحانی (دام عزه)

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

ما در حزب الله لبنان و همه مجاهدان و مبارزان در این کشور مقاوم، کسب اعتماد گسترده این ملت عظیم و انتخاب شما به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران در حماسه‌ای سیاسی، مردمی، تاریخی و بی نظیر را صمیمانه به شما تبریک می گوییم؛ حماسه‌ای بی نظیر در جهان امروز که در عمل به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دام ظله) صورت گرفت و خواسته گرانبهای ایشان را تحقق بخشید.

جناب رئیس جمهور منتخب

این حماسه سیاسی با انتخاب مبارک شما امیدها و آرزوهای ملت عزیز ایران را محقق کرد؛ این امر همچنین دوباره امید همه دوستان و دوستداران و برادران شما در کشورهای عربی و اسلامی و مستضعف را زنده نمود؛ ملتهایی که همواره جمهوری اسلامی ایران را حامی همه مظلومان و یار مستضعفان و تکیه گاه همه نیروهای مقاومت و مجاهدان راه خدا دانسته اند؛ این ملتها امروز شما را نقطه امید می بینند و دیدگان به شما دوخته شده و دلها متوجه شما است.

جناب رئیس جمهور منتخب

به شما و خودمان انتخاب شایسته شما را تبریک می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم که شما را حفظ و یاری کند و به شما توان تحقق همه امیدها را از طریق دولت تدبیر و امید عنایت فرماید.

دبیرکل حزب الله لبنان

حسن نصرالله

یکشنبه 6 شعبان 1434

(26 خرداد 1392)

newsQrCode
برچسب ها: نصرالله
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها