سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : مرزهای خسروی و پرویزخان شهرستان قصرشیرین که از روز پنجشنبه یک روز قبل از برگزاری انتخابات به طور موقت بسته شده بود از صبح امروز باز شد.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۳
بازگشایی مرزهای خسروی و پرویزخان

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌  یاور محمدی با اشاره به آغاز دوباره فعالیت دستگاههای اجرایی در مرزهای پرویزخان و خسروی اضافه کرد : فعالیت اقتصادی و صادرات کالا در این مرزها جریان دارد و تجار ، کامیونها و تریلرهای حامل کالاهای صادراتی می توانند از 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی تردد کنند.

 ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به داخل کشور هم ، از مرز رسمی پرویزخان طبق روال سابق از عصر امروز از سرگرفته می شود و این وسایل نقلیه می توانند نسبت به ترانزیت محموله های سوختی به بنادر جنوبی کشورمان اقدام کنند.

 تردد کاروان های زوار عتبات عالیات هم که به علت وقوع حادثه تاسف بار تروریستی در عراق ، از مرز خسروی متوقف شده بود ، تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

 قصرشیرین با 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی است که روزانه به طور میانگین 800 دستگاه کامیون کالای ایرانی از مرز پرویزخان و 300 کامیون کالا از مرز خسروی به عراق صادر می شود.

newsQrCode
برچسب ها: خسروی پرویز خان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها