نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای نجات کشور وحدت ،‌اتحاد و یگانگی لازم است و همه باید زیر یک خیمه قرار بگیریم زیرا افراط راه به جایی نمی برد و این اعتدال و عقلانیت است که پیروز می شود.
کد خبر: ۵۷۰۲۱۳
وحدت ،‌اتحاد و یگانگی تنها راه نجات کشور

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر حسن روحانی در جمع مردم زاهدان در مسجد طالقانی این شهرگفت: بدانید عارف از دوستان قدیمی من و آشنایی من با وی از سال 1355 است، در دولت اصلاحات در کنار هم بودیم اکنون هم در کنار هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داریم.

روحانی افزود: به هر شهری که من رفتم یا آقای عارف رفت، مردم به ما گفتند اتحاد و ائتلاف ، هر دوی ما این ندا را با گوش جان شنیدیم و مسئله را با بزرگان کشور یعنی آیت الله هاشمی ،جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال مطرح کردیم و گفتیم با هر مکانیزمی به وحدت برسند ما هر دو تمکین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در طول دو سه روز اخیر تلاش بسیار زیادی صورت گرفت ، جلسات متعددی برگزار و مشورتهای زیادی با آقایان هاشمی و خاتمی انجام شد و تصمیم نهایی شب گذشته جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال و نظر آقایان هاشمی و خاتمی بر اجرای وحدت و اتحاد و ماندن یک کاندیدا از دو کاندیدا قرار گرفت.

روحانی گفت: در مجموع تصمیم بر این گرفته شد که بنده در صحنه انتخابات بمانم و برادر عزیزم جناب آقای عارف حمایت و کمک کند ، البته بحث بر سر حسن روحانی یا محمدرضا عارف نبود بلکه بر سر مسئله مهمتری بود و آن اینکه با تقسیم رأی ها ، دیگران پیروز نشوند.

روحانی گفت: شما بدانید ازهمان ساعات و روزهایی که بحث ائتلاف رخ داد گویی تمامیت خواهان بسیار نگران شدند ، مطالبی را در سایت خود علیه من منتشر کردند و زمانی که خبرنگاری از من پرسید موضوع جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت که در فلان سایت آمده است چیست ،‌ پاسخ من فقط یک لبخند بیشتر نبود.

وی افزود: در اینجا به آیت الله هاشمی و حجت الاسلام خاتمی سلام عرض می کنم و هیچ کس نمی تواند هاشمی و خاتمی را حذف کند.

نامزد ریاست جمهوری گفت: بدانید، 8 سال این عزیزان ما را تخریب کردند اما محبوبیت آنها روز به روز بیشتر شد، همه باید بدانند که تخریب گران ،‌تهمت زنندگان و دروغگویان جای پایی در کشور ایران ندارند.

روحانی افزود: من به شما می گویم برای نجات این کشور راهی جز وحدت ،‌اتحاد و یگانگی نداریم و همه باید زیر یک خیمه قرار بگیریم زیرا افراط راه به جایی نمی برد و این اعتدال و عقلانیت است که پیروز می شود و امیدواریم افراطیون و خودسرها درس لازم را از ملت در 24 خرداد بگیرند.

روحانی ادامه داد: بدانید رهنمودهای رهبری معظم و مشورت های هاشمی و خاتمی را آنچنان در کنار یکدیگر قرار خواهم داد که در سراسر کشور عطر وحدت و انسجام به مشام برسد.

وی گفت: یک بار دیگر از برادر عزیزم آقای عارف سپاسگزاری می کنم و به همه اعضای ستاد عارف در سراسر کشور درود و سلام می فرستم و به آنها می گویم همانند ما دو نفر به تصمیم بزرگان باشند و فقط به فکر پیروزی باشیم . ما پیروز 24 خرداد خواهیم بود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها