مُهر،کارت و هولوگرام‌های انتخابات شوراها تحویل عوامل اجرایی شد

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی کشور هولوگرام‌های صندوق‌های اخذ رای و کارت‌های شناسایی نیروهای این هیات را چاپ و در اختیار عوامل اجرایی هیات‌های عالی نظارت و ناظران قرار داد.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۳
مُهر،کارت و هولوگرام‌های انتخابات شوراها تحویل عوامل اجرایی شد

معاونت استان‌های هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با توجه به آمار ارایه شده از سوی استانداری‌ها و وزارت کشور مُهر، کارت و هولوگرام‌های صندوق‌ها و کارت شناسایی افراد را تهیه و در اختیار عوامل اجرایی هیات‌های عالی نظارت و ناظران قرار داده است.

با توجه به ضرورت استفاده مداوم از مهرهای تهیه شده برای استفاده در شعب اخذ رای برای ممهور کردن تعرفه‌ها، مهرهای تهیه شده قابلیت ضرب 5 هزار تعرفه را بدون استفاده از استامپ دارند.

همچنین به منظور شناسایی اعضای هیات‌های نظارت در شعب اخذ رای؛ کارت‌های هولوگرام‌دار مخصوص این عوامل تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است. کارت‌های سبز رنگ معرف سرناظران، کارت‌های آجری رنگ معرف ناظران، کارت‌های قرمز رنگ معرف ناظران مسئول و عوامل اجرایی این هیات نیز کارت‌هایی به رنگ آبی دارند.

بر این اساس، در حدود 120 هزار ناظر، سرناظر، ناظر مسئول و عوامل اجرایی این هیات در شعب اخذ رای درباره شرایط و نحوه استفاده از این اقلام امنیتی در هنگام رای‌گیری توجیه شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها