عارف در اصفهان:

عدم شرکت در انتخابات عقب نشینی است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای ندادن به معنی اعتراض نیست بلکه عقب نشینی است و یک اصلاح طلب هیچ گاه عقب نشینی نمی کند و باید همیشه در صحنه باشیم و شما نیز در انتخابات حضوری پر شور داشته باشید.
کد خبر: ۵۶۹۶۶۶
عدم شرکت در انتخابات عقب نشینی است

محمد رضا عارف بعداز ظهر یک شنبه با حضور در جمع مردم اصفهان و مسجد اعظم حسین آباد افزود: در دولت من شهروند درجه یک و درجه دو وجود نخواهد داشت و من اعتقاد به زندگی خوب دارم.

وی ادامه داد: من آمده ام تا هزینه اصلی درمان را دولت بپردازد و مطالبات شما را پیگیری کنم.

عارف که در سخنرانی خود تنها از دلایل حضورش در صحنه انتخابات سخن می گفت بیان داشت: من آمده ام تا فریاد شما باشم و مطالبات شما را پیگری نمایم و در واقع در دولت من زحمت کشان و کارگران نگران حقوق خود نباشند.

وی بیان داشت: در دولت من کتابخانی رونق خواهد گرفت و ممیزی کتاب نیز حذف می شود و دنبال هستم تا روابط خود با کشورهای همسایه را بهبود بخشم.

عارف اظهار داشت: من در دولت خود بیمه زنان خانه دار را نیز دنبال خواهم کرد تا زنان با آرامش زندگی نمایند و عشایر را درک خواهم کرد.

وی تاکید کرد: در دولت من روزنامه ها خواهند توانست آزادانه نقد کنند و آمده ام تا دولتی باشم که از یک روزنامه هم شکایت نکنم.

عارف همچنین ایجاد یک میلیون اشتغال در سال را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و گفت: من در دولت خود برای ایرانیان زندگی شرافتمندانه رقم خواهم زد.

عارف تاکید کرد: در صورتی که شما در 24 خرداد به صحنه بیایید پیروز می شویم و باید در انتخابات شرکت داشته باشید و قطعا در این روز ما می توانیم حماسه دوم خرداد را خلق کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها