رئیس جمهور روسیه برای اعزام نیروی پاسدار صلح به جولان اعلام آمادگی کرد .
کد خبر: ۵۶۹۰۰۸
آماده اعزام نیروی پاسدار صلح به جولان هستیم

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو آماده است نیروهای پاسدار صلح به منطقه اشغالی جولان بفرستد تا جایگزین نیروهای پاسدار صلح اتریشی در این منطقه شوند.

همچنین شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در شهر القصیر اعلام کرد ارتش سوریه در این شهر سلاح ها و مهماتی را توقیف کرده است که روی آن ها عباراتی به زبان عبری نوشته شده است.

خبرنگار المنار گفت نیروهای ارتش سوریه حمله به تپه ای در منطقه البویضه شرقی در حومه القصیر را که افراد مسلح فراری از القصیر در آنجا موضع گرفته اند آغاز کرده اند.

شبکه تلویزیونی سوریه نیز در خبری فوری اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی آتش سوزی عمدی در ورودی روستای الحریه در منطقه قنیطره در ارتفاعات اشغالی جولان ایجاد کرد. این سومین بار در هفته گذشته است که این رژیم به ایجاد آتش سوزی عمدی در این منطقه اقدام می کند.

شبکه تلویزیونی العربیه درخبری فوری اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل از سوریه درخواست کرد اجازه دهد تا معبری برای ارسال کمک های بشردوستانه به شهر القصیر گشوده شود.

رئیس جمهور لبنان روز جمعه هرگونه دخالت نظامی در سوریه و دخالت لبنان در بحران این کشور را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت ،میشل سلیمان در دیدار با سفیران کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد در این کشور با اعلام این خبر از جامعه بین المللی خواست خطر ادامه ورود آوارگان سوری به لبنان را درک کنند زیرا کشور و ملت لبنان نمی توانند پیامدهای ورود این آوارگان را تحمل کنند.

سلیمان از کشورها خواست به تعهدات مالی در اجلاس کویت در ژانویه به میزان پنج میلیارد و 100 میلیون دلار برای کمک به سوری ها عمل کنند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها