دستگیری قاتل با کلکسیونی از جرایم

شرور فراری پس از 8 سال دستگیر شد

دستگیری شروری فراری با 50فقره سابقه کیفری

ماموران انتظامی کلانتری 26 ماهدشت کرج موفق به دستگیری شرور فراری که دارای 50 فقره سابقه کیفری بود شدند.
کد خبر: ۵۶۷۴۳۳
دستگیری شروری فراری با 50فقره سابقه کیفری

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش هایی در خصوص شرارت یکی از اوباش شناسنامه دار و معروف منطقه ماهدشت، به ماموران کلانتری 26 ماهدشت ماموریت داده شد موضوع را رسیدگی کرده و اقدامات لازم را نسبت به شناسایی و دستگیری متهم فراری انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران کلانتری تحقیقات ویژه ای را بکارگرفته و سرانجام متهم را در یکی از خیابانهای ماهدشت مورد شناسایی قرار دادند، در همین حین شرور سابقه دار به محض دیدن ماموران پا به فرار گذاشت و ماموران نیز به تعقیب وی پرداختند تا اینکه متهم عرصه را بر خود تنگ دید و با استفاده از یک قبضه قمه همراهش، بسمت ماموران گشت حمله ور شد و با اینکه ماموران وی را به آرامش و تسلیم شدن دعوت کردند ولی او توجه نکرده و قصد آسیب رساندن به ماموران را داشت که با عکس العمل قاطع ماموران روبرو شد و در حالی که از ناحیه ساق هر دو پا مورد اصابت گلوله قرارگرفته بود به سمت پشت بام ساختمان های مجاور فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای جلوگیری از هرگونه اقدام احتمالی متهم علیه شهروندان به دنبال وی رفته و در حالی که متهم با شیشه های شکسته شده اقدام به خودزنی کرده بود ماموران با تدابیر لازم وی را دستگیر و برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در بررسی سوابق کیفری متهم دستگیر شده به هویت ولی _گ_ مشخص شد وی دارای 50 فقره سابقه کیفری به اتهام های کلاهبرداری، سرقت منزل، درگیری و چاقوکشی با ماموران دولتی، سرقت به عنف و زورگیری می باشد و تحت تعقیب مراجع قضایی است.

سرهنگ خیرخواهان اظهارداشت: پس از ترخیص متهم از بیمارستان، اطلاعات پرونده وی جمع بندی و برای تصمیم گیری به مراجع قضایی ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها