دستگیری قاتل با کلکسیونی از جرایم

شرور فراری پس از 8 سال دستگیر شد

ماموران انتظامی کلانتری 26 ماهدشت کرج موفق به دستگیری شرور فراری که دارای 50 فقره سابقه کیفری بود شدند.
کد خبر: ۵۶۷۴۳۳
دستگیری شروری فراری با 50فقره سابقه کیفری

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش هایی در خصوص شرارت یکی از اوباش شناسنامه دار و معروف منطقه ماهدشت، به ماموران کلانتری 26 ماهدشت ماموریت داده شد موضوع را رسیدگی کرده و اقدامات لازم را نسبت به شناسایی و دستگیری متهم فراری انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران کلانتری تحقیقات ویژه ای را بکارگرفته و سرانجام متهم را در یکی از خیابانهای ماهدشت مورد شناسایی قرار دادند، در همین حین شرور سابقه دار به محض دیدن ماموران پا به فرار گذاشت و ماموران نیز به تعقیب وی پرداختند تا اینکه متهم عرصه را بر خود تنگ دید و با استفاده از یک قبضه قمه همراهش، بسمت ماموران گشت حمله ور شد و با اینکه ماموران وی را به آرامش و تسلیم شدن دعوت کردند ولی او توجه نکرده و قصد آسیب رساندن به ماموران را داشت که با عکس العمل قاطع ماموران روبرو شد و در حالی که از ناحیه ساق هر دو پا مورد اصابت گلوله قرارگرفته بود به سمت پشت بام ساختمان های مجاور فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای جلوگیری از هرگونه اقدام احتمالی متهم علیه شهروندان به دنبال وی رفته و در حالی که متهم با شیشه های شکسته شده اقدام به خودزنی کرده بود ماموران با تدابیر لازم وی را دستگیر و برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در بررسی سوابق کیفری متهم دستگیر شده به هویت ولی _گ_ مشخص شد وی دارای 50 فقره سابقه کیفری به اتهام های کلاهبرداری، سرقت منزل، درگیری و چاقوکشی با ماموران دولتی، سرقت به عنف و زورگیری می باشد و تحت تعقیب مراجع قضایی است.

سرهنگ خیرخواهان اظهارداشت: پس از ترخیص متهم از بیمارستان، اطلاعات پرونده وی جمع بندی و برای تصمیم گیری به مراجع قضایی ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها