ستاره ولزی خواستار جدایی از تاتنهام شد

بیل رکورد 80 میلیون یورویی رونالدو را می شکند

مهاجم ولزی تاتنهام تمایل برای جدایی اش از این تیم را در حالی اعلام کرد که رئال مادرید برای جذب او 80 میلیون یورو می دهد.
کد خبر: ۵۶۶۰۳۶
بیل رکورد 80 میلیون یورویی رونالدو را می شکند


به گزارش سایت جام جم ورزشی، گرت بیل که عنوان بازیکن برتر فصل اخیر لیگ برتر انگلستان را هم به دست آورد طی هفته های گذشته تاکید کرده بود که یک فصل دیگر در تاتنهام می ماند اما روز گذشته اعلام کرد برای جدایی از تاتنهام بی تمایل نیست.
رئال مادرید که تلاش های خود را برای جذب این هافبک ملی پوش ولزی از مارس گذشته آغاز کرده است برای این انتقال حاضر است 60 میلیون یورو بپردازد. عملکرد خیره کننده گرت بیل  در فصل  اخیر لیگ برتر انگلستان باعث شد تا مشتریان زیادی پیدا کند اما  تاتنهام روی این مهاجم ولزی 100 میلیون پوند قیمت گذاشته  تا تیم های خواهان او به غیر از رئال و منچستر سیتی یکی پس از دیگری کنار بکشند. رئال در حالی پیشنهاد 80 میلیون یورویی خود را برای جذب گرت بیل عنوان کرده است که به نظر می رسد منچستر سیتی توانایی رقابت با رئالی ها را ندارد. با توجه به این شرایط در صورتی که بیل از تاتنهام جدا شود به نظر می رسد رئال مادرید تنها مشتری او خواهد بود. رئال برای گرث بیل 80 میلیون یورو می دهد  و این بدان معناست که اگر این انتقال عملی شود ستاره ولزی تاتنهام با شکستن رکورد کریستیانو رونالدو که سال 2009 با 80 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا تبدیل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها