رضایی:

همه سلایق سیاسی در 8 نامزد هست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره این که آیا همه سلایق سیاسی در نامزدهای احراز صلاحیت شده نماینده دارند؟ گفت: معتقدم همه سلایق در جمع هشت نامزد احراز صلاحیت شده هستند.
کد خبر: ۵۶۵۶۵۳
همه سلایق سیاسی در 8 نامزد هست

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ محسن رضایی در جمع خبرنگاران استان آذربایجان شرقی درباره انتخاب رنگ در تبلیغات خود افزود: ما جزء گروه های بی رنگ هستیم زیرا معتقدیم با بی رنگی می توان مسائل را حل کرد و رنگ خاصی هم نداریم البته ممکن است برخی دوستان از رنگ فیروزه ای استفاده کنند.

وی اضافه کرد: دولت من از همه اقوام و رنگ ها خواهد بود اما در سیاست خارجی ابتکار و روند جدیدی را در پیش خواهد گرفت که به معنای تغییر در اصول و چارچوب های کلان نیست بلکه تغییر در دیپلماسی است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: تغییر در دیپلماسی مانند این است که به آمریکایی ها که قصد دارند وقت کشی کنند زمان نمی دهیم.

رضایی با بیان این که فقر، بیکاری و گرانی رقیب اصلی من هستند گفت: اما اگر آقای هاشمی بود رقیب خوبی برای من بود.

وی اضافه کرد: البته اگر آقای هاشمی بود نشاط سیاسی هم بیشتر می شد اما اصل کار را قانون مشخص می کند و به نظر شورای نگهبان باید احترام گذاشت.

وی افزود: البته صحیح نیست که رد صلاحیت شده و از قانون هم تمکین کرده است عده ای بخواهند به او حمله و وی را تخریب کنند.

رضایی درباره اعضای کابینه دولت خود گفت: از افراد با تجربه همه دولت های گذشته که از رهبری تبعیت کنند استفاده خواهم کرد و از نسل سوم انقلاب نیز بهره خواهم گرفت تا باکری ها و شفیعی زاده ها را برای اداره آینده کشور تربیت و آماده کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت من تثبیت و جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی است و این هدف در ماه های اول دولت من با جلوگیری از گرانی ها و گسترش صادرات غیرنفتی به ویژه در استان های مرزی با تقویت بازارچه های مرزی محقق خواهد شد.

وی گفت: بازگشت آرامش به زندگی مردم و ثبات در کشور هم جزء اهداف اصلی من است که همه برنامه ها برای تحقق این دو هدف اصلی سازماندهی شده است.

وی افزود: گرانی، بیکاری، اعتیاد، طلاق، سوانح و حوادث رانندگی مجموعه آسیب هایی است که زندگی مردم را دردآور کرده است که با برنامه های مشخص همه این دردها برطرف خواهد شد و آرامش به خانواده ها بازمی گردد.

راه اندازی کسب و کارهای کوچک با استفاده از تجربه کشورهای جنوب شرقی آسیا، تقویت صنعت، مهار تورم، تحول در کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی از دیگر اهداف دولت آقای محسن رضایی است که به آنها اشاره کرد.

رضایی گفت: برنامه اصلی من در شهر تبریز طی دو هفته آینده خواهد بود که امروز بنا به قولی که به مردم شهر مراغه داده ام به آنجا خواهم رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها