معاون آموزش وزارت بهداشت خبر داد:

پذیرش دانشجوی ارشد پزشکی در 7 رشته جدید

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از برگزاری این آزمون در روزهای 9 و 10 خرداد ماه 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۶۲۲
انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی از امروز

دکتر غلامرضا حسن‌زاده با بیان این مطلب، افزود: 71 هزار داوطلب در 30 شهر و 31 حوزه امتحانی به رقابت می پردازند. از این تعداد حدود 51 هزار و 500 داوطلب زن و 19 هزار و 500 داوطلب مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در 62 رشته برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز 4 خرداد تا 10 خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش جهت انتخاب محل تحصیل اقدام کنند. جدول ظرفیت پذیرش همزمان با مرحله انتخاب محل تحصیل نیز منتشر می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: داوطلبان در محدوده زمانی 10 تا 12 خرداد ماه می توانند از طریق سایت مرکز سنجش نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند و داوطلبانی که موفق به ارسال کامل مدارک خود نشده‌اند، می‌توانند در همین فرصت مدارک خود را به صورت اینترنی ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون، گفت: داوطلبان پس از انتخاب محل تحصیل می توانند از روز شنبه چهارم خرداد ماه تا روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه کارت خود را از طریق اینترنت دریافت کنند.

حسن زاده تصریح کرد: آزمون در روزهای 9 و 10 خرداد برگزار شده و کلید اولیه سوالات در 19 خرداد ماه، منتشر شده و داوطلبان از 19 تا 25 خرداد ماه برای ارسال درخواست بررسی سوالات مهلت دارند.

وی زمان انتشار کلید نهایی سوالات آزمون کارشناسی ارشد را پنجم تیر ماه اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال اسامی واجدین شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان توسط دانشگاه محل تحصیل 15 تا 23 مرداد ماه در نظرگرفته شده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون در ششم شهریور ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای 13 و 14 شهریور ماه انجام می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها