زنگ خطر برای تیم ملی فوتبال

شکست سنگین از عمان

برای تیم ملی فوتبال در فاصله 12 روز تا بازی سرنوشت ساز با قطر باید نگران بود ، این را باخت 3 بر یک در بازی دوستانه با عمان ثابت می کند .
کد خبر: ۵۶۵۱۹۸
شکست سنگین از عمان


به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی که برای انجام یک بازی دوستانه با عمان به مسقط رفته است، دقایقی پیش با نتیجه 3 بر یک به تیم درجه دو عمان باخت تا این شکست خاطر دوستداران تیم ملی را مکدر و تا حدود زیادی نگران کند .
هر چند برد و باخت در بازیهای دوستانه چندان نباید ملاک قضاوت قرار گیرد ، اما به هر حال باخت با عمان نیز برای خود نوبرانه دیگری در این مقطع به حساب می آید و باید با وسواس بیشتری آن را مورد توجه قرار داد . حساس و وسواس از این جهت که بالاخره تیم ملی در راه زنده کرده آخرین شانس های راهیابی خود به جام جهانی ، نباید کوچکترین اشتباهی را مرتکب شده و از کنار فرصت هایش به سادگی عبور کند . آن هم در شرایطی که یک مربی بزرگ و شناخته شده در سطح بین المللی چون کارلوس کرش را بر روی نیمکت کادر فنی خود می بینیم . به هر حال هر چه هست تیم ملی با این دفاع و دروزاه بان ، در سه دیدار باقی مانده اش در چارچوب انتخابی جام جهانی دچار مشکل خواهد شد ، مگر اینکه به خود بقبولانیم که سرمربی پرتغالی فکرهای دیگری در ذهن دارد و می تواند در فرصت باقی مانده تا بازی با قطر در دوحه ، سبک و سیاق بازی تیم ملی را متحول کند .
تیم ملی در برابر عمان اصلا ارایه گر یک بازی با نظم و ترتیب نبود تا تنها گل محسن مسلمان از روی یک ضربه ایستگاهی در آخرین ثانیه های پایانی بازی ، مرهمی باشد بر زخم طرفداران تیم ملی که دل نگران تیم ملی کشورشان هستند . رحمان احمدی در این بازی با سه گلی که خورد نشان داد که جای مهدی رحمتی در درون دروازه تیم ملی خالیست و کرش بیش از حد در رابطه با بازگشت این دروازه بان باتجربه سخت گیری نشان داده است .
به هر حال باخت به عمان زنگ خطری جدی برای فوتبال ملی ما به حساب می آید که در آستانه سه بازی سرنوشت ساز خود با قطر ، لبنان و کره جنوبی ، ضعف های خود را بر طرف کرده و حساب شده تر به جلو گام بردارد . 

گفتنی است تک گل  تیم ملی را محسن مسلمان در دقیقه 92 به ثمر رساند؛ آنهم در شرایطی که عمانی ها قبل از آن سه بار در دقایق 20 ،30 و 61  توسط عبدالعزیز المقبلی ، عبدالسلام مخینی و  جابر ال اویسی دروازه رحمان احمدی را باز کرده بودند.

رحمان احمدی، حسین ماهینی (از دقیقه 73 محمد خانزاده)، محمد نصرتی، شجاع خلیل‌زاده، پژمان نوری، امید ابراهیمی، محمد نوری (از دقیقه 46 کریم انصاری‌فرد)، قاسم حدادی‌فر (از دقیقه 46 محسن مسلمان)، غلامرضا رضایی (از دقیقه 61 رضا حقیقی)، مهرداد اولادی (از دقیقه 46 محمد غلامی) و احسان حاج صفی ترکیب تیم کشورمان را در این بازی تشکیل می دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
۰
۰
كاش این همه هزینه های میلیاردی تو ورزش های دیگه مثل ژیمناستیك و كشتی و فوتبال ساحلی و.... هزینه می شد كه مطمئن هستیم كه نتیجه میگیرن
نه اینكه تو همین ورزش ژیمناستیك نونهال علاقمند به این رشته به دلیل استفاده از تشك های منقرض شده 10 سال گذشته دچار شكستگی پا و دست بشه و....
واقعا چه میشه گفت
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
۰
۰
ی وقت نظرات ما رو تایید نكنید تا رو سایت نمایه بشه و دیگران هم نظرشون رو بگن. ازمون میخواین نظر بدیم و بعد هیچ توجهی بهش نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها