هوشیاری پلیس حامل 2 کیلو شیشه را ناکام گذاشت

رئیس پلیس فرودگاه آذربایجان شرقی گفت: عوامل این پلیس با هوشیاری و دقت عمل موفق شدند دو کیلو شیشه از بار یکی از مسافران کشف نمایند.
کد خبر: ۵۶۲۷۹۱
هوشیاری پلیس حامل 2 کیلو شیشه را ناکام گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید زیرک در تشریح خبر فوق گفت: عوامل بازرسی فرودگاه تبریز در حین کنترل مسافران پروازهای داخلی و خارجی به یک چمدان بزرگ به ظن جاسازی مواد مخدر مشکوک می شوند.

وی در ادامه گفت: ماموران فرودگاه فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار می دهند که نامبرده چمدان را به قسمت امانات فرودگاه سپرده و کارهای مشکوک انجام می دهد که پس از مدتی موقع تحویل دوباره آن توسط ماموران دستگیر می شود.

وی بیان کرد: در بازگشایی چمدان ماموران موفق می شوند مقدار 2200 گرم شیشه که به طرز ماهرانه کف جداره چمدان در قالب 4 بسته جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ زیرک افزود: همچنین در این خصوص ماموران به یک چمدان دیگر در قسمت امانات مشکوک شده و با هماهنگی قضایی آن را بازگشایی که حاوی مقدار صدوچهل هزار دلار آمریکا بوده که صورت جلسه و چمدان به قسمت امانات بازگردانده می شود که فردی به هویت(ص.ح) جهت تحویل چمدان مراجعه  که نامبرده نیز توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها