در نشست کمیته فنی مصوب شد؛

درخشان از گزینه‌های پرسپولیس کنار رفت

هر کسی در ناکامی پرسپولیس دخیل بوده باید برکنار شود

درخشان: مطرح کردن نام من برای رد گم کردن است

حمید درخشان درباره شایعات مربوط به حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی گفت: این شایعات برای رد گم کردن است.
کد خبر: ۵۶۰۴۵۰
درخشان: مطرح کردن نام من برای رد گم کردن است


 حمید درخشان  در خصوص شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: حیف شد که پرسپولیس قهرمان نشد. قهرمانی دست خودش بود و در حالی که می‌توانست برنده میدان باشد بازی را واگذار کرد. تفکرات غلط باعث شد تا بازی را از دست بدهد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان و یا کادر فنی را مقصر این شکست می‌داند، تصریح کرد: تا اتفاقی می‌افتد ما تقصیرات را گردن بازیکنان می‌اندازیم در حالی که آنها نکات کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند. کادر فنی تصمیمات اشتباهی گرفت و همین امر باعث شکست پرسپولیس شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا معتقد است کادر فنی باید تغییر کند، یادآور شد: شک نکنید که باید چنین اتفاقی رخ دهد. آزموده را آزمودن خطاست. باید تدابیر ریشه‌ای در نظر بگیریم تا مشکلات برطرف شود. هر شخصی که در این زمینه دخیل است را باید کنار گذاشت. هیئت مدیره باشگاه باید بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرد.

درخشان در مورد اینکه وی به عنوان یکی از گزینه‌های فصل آینده پرسپولیس عنوان شده، خاطرنشان کرد: این موضوع چند سال است که مطرح می‌شود. این مسائل را برای رد گم کردن ذهن هواداران مطرح می‌کنند. نه کسی با من صحبت کرده و نه مسئله‌ای است. از این حرف‌ها زیاد مطرح شده است. قصد دارند ذهن مردم را به سمت دیگری ببرند.

وی درباره اینکه مایلی‌کهن و برانکو ایوانکوویچ دیگر گزینه‌های مطرح باشگاه هستند، گفت: همواره سرمربی خارجی نشان داده که نمی‌تواند موفق باشد. پرسپولیس متفاوت‌تر از تمام تیم‌هاست. نباید به بیراهه برویم. باید یک مربی ایرانی خوب برای تیم پرسپولیس انتخاب شود.

درخشان درباره خداحافظی علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا به فارس گفت: خیلی بد عمل کردند. بهتر از این ها می‌توانستند کار کنند. اصل موضوع یعنی قهرمانی پرسپولیس را فراموش کردند. اگر قرار بود مهدوی‌کیا بازی نکند باید پیش از آغاز رسمی بازی همان دیدار نمادین را برگزار می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها