مربی دیگری سرمربی بود قهرمان نمی‌شدند

روشن: قلعه‌نویی آسایش نداشت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من این قهرمانی را اول به هواداران و بعد از آن به کادر فنی تبریک می‌گویم اما تبریکی برای مدیریت باشگاه ندارم.
کد خبر: ۵۶۰۳۸۲
روشن: قلعه‌نویی آسایش نداشت


 حسن روشن  در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی به خوبی‌ می‌داند که از درون باشگاه چه مشکلاتی برای او ایجاد کردند اما او استاد جمع کردن این حاشیه‌ها بود و به همین دلیل هم توانست تیمش را با عنوان قهرمانی برساند.

وی ادامه داد: برای قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر تیم‌های دیگر کمک‌های زیادی کردند. باید توجه داشت اینکه تراکتورسازی و سپاهان رقیب استقلال باشند بسیار آسانتر از رقابت با تیمی مانند پرسپولیس است. هنوز برای تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و سپاهان زود است که خود را قهرمان مطلق لیگ برتر بدانند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: مدیران باشگاه پرسپولیس امسال توجه ویژه‌ای به باشگاه خود داشتند و در صدد بودند به معنای واقعی پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنند تا اینکه بخواهند فقط به تیم فوتبال خود توجه کنند. اینکه پیشکسوتان خود را جمع کنند و به آنها سهام بدهند. مهم 200-300 هزار تومان پول اختصاص یافته به هر پیشکسوت نیست. بلکه آنچه که اهمیت دارد این است که به پیشکسوتان توجه می‌شود.

وی افزود: آن طور که شنیده‌ام قرار است تعدادی از بازیکنان رده‌های پایه پرسپولیس برای آموزش اصول پایه فوتبال به برزیل اعزام شوند. دو اصل احترام به پیشکسوت و بازیکن‌سازی برای یک باشگاه حرفه‌ای حائز اهمیت است که باشگاه پرسپولیس به آن می‌پردازد. اما بر عکس در تیم استقلال چنین موضوعی را نمی‌بینیم و امسال اگر غیر از امیرقلعه‌نویی مربی دیگری سرمربی این تیم بود نمی‌توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. خود قلعه‌نویی بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که از درون خود باشگاه استقلال چه مشکلات زیادی را برای او ایجاد کردند. ما باشگاه نداریم. تیم استقلال قهرمان شد.

روشن خاطرنشان کرد: امسال از درون خود باشگاه امیر قلعه‌نویی را بسیار اذیت کردند. خود فتح‌الله‌زاده قبل از حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال مخالف آمدن وی بود. اما بعد از آنکه آقای رسولی‌نژاد از اعضای هیئت مدیره اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی باید به این تیم بیاید، فتح‌الله‌زاده برای اینکه میزش را حفظ کند با این موضوع کنار آمد. قبل از اینکه امیر قلعه‌نویی به استقلال بیاید فتح‌الله‌زاده تاکید می‌کرد اگر تیم استقلال با امیر قلعه‌نویی قهرمان شود اسم کمتری از او برده می‌شود. اما همین قهرمانی با مربی چون پرویز مظلومی به دست بیاید قهرمانی به حساب او نوشته می‌شود.

وی افزود: در همین راستا در طول فصل مشکلات زیادی را برای امیر قلعه‌نویی ایجاد کردند. اما امیر قلعه‌نویی با هوش بالای خود این مشکلات را جمع کرد. اما فتح‌الله‌زاده این مشکلات را برای خدابیامرز ناصر حجازی‌ هم به وجود آورد اما او آدم ساده‌ای بود و مدیریت باشگاه او را بازی داد که بعد از برکناری او فیروز کریمی را آوردند بعد هم مجددا امیر قلعه‌نویی آمد در نهایت هم باز هم او را برکنار کردند. امیر قلعه‌نویی امسال هم آسایش نداشت.

روشن در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی عنوان کرده است بهتر است یک مربی بزرگتر به استقلال بیاید، به فارس گفت: فکر می‌کنم مشکلاتی که طی یک فصل گذشته علی فتح‌الله‌زاده از درون باشگاه برای او به وجود آورده باعث شده او چنین حرفی را بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها