رییس کلانتری 113 بازار از دستگیری اعضای باند حامد «سه کله» و نوچه هایش که مبادرت به کیف قاپی از زنان در تهران می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۶
دستگیری اعضای باند «حامد سه کله»

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 113 بازار گفت: در پی کسب چندین فقره گزارشات و شکایات شهروندان ساکن در محدوده بازار بزرگ تهران مبنی بر اینکه کیف آنان توسط چند جوان موتورسوار قاپیده شده، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران معاونت تجسس این یگان قرار گرفت.

به محض ارجاع پرونده تیمی از کارآگاهان معاونت تجسس مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات خود را به منظور شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان کیف قاپی های اخیر آغاز کردند.

تیم تجسس کلانتری به محلهای وقوع جرم اعزام و به تحقیق میدانی از اهالی و کسبه پرداخت که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق سابقه داری به نام «حامد» به اتفاق دو تن از همدستانش با تشکیل باندی موسوم به باند «پرویز کثافت» با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت هوندا درسطح حوزه استحفاظی سرکلانتری هفتم تهران بزرگ اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی می نمایند.

سرهنگ بهمنیاری افزود: با به دست آمدن این اطلاعات و به دنبال اظهارات کسبه و چند شاهد عینی شماره پلاک یکی از موتورسیکلت سواران کیف قاپ بدست آمد.با استعلام پلاک، آدرس مخفیگاه سرکرده باند شناسایی و در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران به پاتوق وی در خیابان خیام مراجعه و موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وی و همدستش «دادخدا» را دستگیر کنند.پس از دستگیری «حامد سه کله» و «دادخدا» با اقدام اطلاعاتی دقایقی بعد «نوید» نیز در خیابان مولوی شناسایی و دستگیر شد.

متهمان پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که در خلال بازجویی های پلیسی و پس از مواجه حضوری با شکات هنگامیکه خود را در برابر شواهد و قراین دیدند چاره ای جز اعتراف نداشته و صراحتاً به جرائم ارتکابی اقرار و اظهار داشتند:«در کل تهران دست به سرقت میزنیم و هر روز محلهای سرقت خود را در تهران تغییر می دادیم تا دستگیر نشویم».

رییس کلانتری 113 بازار با اشاره به اینکه مالباختگان طی مواجهه حضوری متهمان را شناسایی کردند خاطر نشان کرد: سارقان جوان پس از تکمیل پرونده برای کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هادی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
۰
۰
درود بر شرف و غیرت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.خدا قوت و دستتون درد نكنه ایشالا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها