۴ عضو خانواده‌ای در یکی از روستاهای مهاباد با شلیک گلوله کشته شدند

قتل‌عام ۳نسل یک خانواده در روستا

متهم پس از اختلاف خانوادگی با شلیک به همسر، پدر و مادرزنش را کشت

قاتل فراری درون دیگ مخفی شده بود

مردی که با شلیک گلوله به انگیزه انتقام، والدین همسرش را در شهرستان خوی کشته و همسر خود را نیز زخمی کرده و متواری شده بود، در عملیات مشترک پلیس خوی و کرمانشاه در خانه‌ای در شهرک تعاون کرمانشاه دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۳
قاتل فراری درون دیگ مخفی شده بود

به گزارش جام‌جم، روز بیست‌ودوم مرداد سال گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خوی تماس گرفت و از حمله مسلحانه مردی به خانه یکی از همسایگانش در شهرک ولیعصر (عج) خبر داد.

کارآگاهان جنایی با حضور در محل مشاهده کردند زن و مرد میانسال با شلیک گلوله کشته شده‌اند و زن جوانی نیز بر اثر شلیک گلوله زخمی شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خوی، اجساد زن و مرد میانسال به پزشکی قانونی انتقال یافت و زن زخمی نیز به بیمارستان منتقل شد.

کشف 2 جسد در خانه

در این مرحله کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. آنها گفتند با شنیدن صدای تیراندازی و فریادهای کمک‌خواهی زوج همسایه‌شان، برای کمک به آنها از خانه خارج شده و مشاهده کرده‌اند، داماد خانواده سلاح به دست از خانه خارج شده و با خودرویش محل را ترک کرده است.

شاهد حادثه، هویت قاتل را برملا کرد

کارآگاهان جنایی پس از تحقیق از زن مجروح که شاهد حادثه بوده، متوجه شدند وی به دلیل رفتارهای بد شوهرش، با او دعوا کرده و به خانه پدری‌اش رفته بوده و حاضر به ادامه زندگی با او نبوده است تا این‌که روز حادثه شوهرش در حالی که سلاح به دست داشته، به زور وارد خانه‌شان شده و با تهدید اعضای خانواده، والدین وی را کشته و به او نیز شلیک کرده است.

با مشخص شدن هویت عامل این دو جنایت، جستجوی کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهرستان خوی ادامه یافت تا این‌که اوایل این هفته ماموران اطلاع یافتند قاتل فراری به شهرستان کرمانشاه رفته و در این شهر پنهانی زندگی‌می‌کند.

دستگیری متهم

کارآگاهان جنایی اداره آگاهی خوی با هماهنگی قضایی عازم شهرستان کرمانشاه شده و پاتوق وی را زیر نظر گرفتند تا این‌که پی بردند متهم به خانه یکی از اقوامش در شهرک تعاون کرمانشاه رفت و آمد می‌کند.

با اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان جنایی خوی با هماهنگی کارآگاهان جنایی اداره آگاهی کرمانشاه وارد خانه شده و آنجا را بررسی کردند؛ اما موفق به یافتن قاتل فراری نشدند تا این‌که یکی از ماموران انتظامی هنگام بررسی انباری خانه، پایش به یک دیگ خورد و متوجه شد فردی درون دیگ مخفی شده است.

مامور پلیس به آرامی در دیگ را برداشت و وی را دستگیر کرد. متهم به قتل به نام علی به پلیس آگاهی شهرستان خوی منتقل شد و به جنایت اعتراف کرد.

اعتراف داماد به 2 جنایت

متهم به قتل با اشاره به نحوه جنایت گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم تا این‌که همسرم قهر کرده و به خانه پدری‌اش رفت و حاضر به ادامه زندگی با من نبود. من هم روز حادثه سلاحی تهیه کردم و به خانه پدر همسرم رفتم.

وی افزود: به محض این‌که مادر همسرم در را باز کرد، به زور وارد حیاط شدم و ابتدا به سوی او شلیک کردم، سپس پدرزنم با شنیدن صدای شلیک گلوله به حیاط آمد که به او نیز شلیک کردم. سراسیمه برای کشتن همسرم وارد خانه شدم و چند گلوله هم به او شلیک و فرار کردم. همسایه‌ها می‌خواستند راهم را سد کنند که با شلیک چند تیر هوایی، آنها را ترسانده و متواری شدم و زندگی مخفیانه‌ام را شروع کردم.

بنابراین گزارش، از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خوی برای عامل جنایت ـ علی‌ـ قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از این متهم ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: قتل شلیک گلوله
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱۰
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
نظر خود را وارد كنیددست مریزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۱
۰
ای مرد بدصفت خدا ازت نگذره
ازاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
امیدوارم به زودی به سزای اعمالش برسه تا بازماندگان ارامش پیداكنند. انشالله دنیا از وجود همچین ادمهایی پاك بشه...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
اعدام برای این كفتار سفت كمه.
جواد
United States of America
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
من روزه حادثه اونجا بودم خدا ازش نگذره
محمدرضا ن.ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
الان این بنده خدا شده قاتل پس قاتل باید اعدام شه.حالا كسی میاد بپرسه كه این آقا از اول قاتل نبوده ، چیشد چه بلاهایی سرش اومده كه الان شده قاتل.خیلیا میگن كسی كه آدم میكشه پس آدم بدیه اما نمیدونه چه موردایی پشت هم اتفاق افتاده كه حالا این شده قاتل اونام شدن مقتول.احتمالاً بعضیاتون با خوندن این چندخط تا اونجا كه بلدین فحشم میدین اما بر فرض محال برا 1دقیقه خودتون رو بزارید جای این بنده خدا.انشاالله كه به جواب میرسین.
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
۳
۰
اقای محترم محمد رضا ن.ن .....اگه شما صلاح میدونید هر كسی كه مشكل خانوادگی یا هر مشكلی دیگه با كسی داره بره یه تفنگ برداره بكشه طرفش رو ...یا اصلا دوئل چطوره فكره خوبیه ؟؟؟....اینكه نشد رسمش ....بهتر نیست شما هم خودتون رو بزارید جای بازمانده های اون مقتولین بخصوص جای بچه هاشون اونوقت شما هم انشاالله به جواب میرسید .....
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
۰
۰
كاملا با نظر سایه وطوبی جون موافقم
سجاد رئوفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
۰
۰
خدا كند خیر و خوشی نبینی تو زندگیت كه گوشت بدنمان را به لرزه انداختید
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
۱
۱
مجازات این مرد اعدام است

نیازمندی ها