متهم پس از اختلاف خانوادگی با شلیک به همسر، پدر و مادرزنش را کشت

قاتل فراری درون دیگ مخفی شده بود

قاتل فراری در جشن تولد به دام افتاد

پسر جنایتکار که عموی خود را با چاقو به قتل رسانده بود، در جشن تولد دختر مورد علاقه‌اش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۱۸

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ششم دی امسال ماموران در جریان یک درگیری منجر به قتل در خیابان آموزگار محله یاخچی آباد قرار گرفتند و پس از حضور در محل متوجه شدند سه عضو یک خانواده با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان هفتم تیر شهرری منتقل شده‌اند.

با حضور کارآگاهان در بیمارستان مشخص شد پدر خانواده به نام «نجات» پنجاه ساله براثر شدت جراحات جان خود را از دست داده و پسر او به نام فرهاد و همسرش نیز مجروح شده و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافته‌اند.

به این ترتیب پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شد.

نتایج بررسی‌ها نشان داد برادرزاده مقتول به نام قاسم به دلیل اختلافاتی که با خانواده عمویش داشته، با چاقو به آنها حمله‌ور شده و پس از این جنایت از تهران گریخته است.

در مرحله دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد متهم با دختر جوانی در ارتباط می‌باشد که خانه این دختر در بزرگراه اشرفی اصفهانی شناسایی و زیرنظر گرفته شد.

سرانجام ساعت 10 شب دیروز زمانی که قاسم برای شرکت در جشن تولد دختر مورد علاقه‌اش به خانه آنها آمده بود شناسایی و دستگیر شد.

او پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی‌ به جرم خود اعتراف و عنوان کرد: از مدت‌ها قبل با خانواده عمویم اختلاف داشتم تا این‌که روز حادثه با پسر عمویم فرهاد درگیر شدم که در ادامه عمو و زن عمویم نیز به طرفم حمله کردند. در حین درگیری و برای دفاع از خود بی‌هدف با چاقو به آنها ضربه زدم که باعث مجروح شدن سه عضو خانواده عمویم شد و وقتی متوجه شدم عمویم در این درگیری کشته شده است، از محل فرار کردم.سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از تحقیقات روانه دادسرا شد که با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها