روایتی از آموزگاران در صدای آشنا

گروه های دین و اندیشه و فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا، دو ویژه برنامه «شمع فروزان» و «گچ و تخته» را به مناسبت روز معلم تهیه و تولید کرده است.
کد خبر: ۵۵۸۹۶۵
روایتی از آموزگاران در صدای آشنا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، شمع فروزان ضمن بررسی جایگاه معنوی معلم، به بیان زندگی استاد مطهری و پخش قسمت های از صبت های ایشان می پردازد.

گفت و گو با معلمان و صخبت درباره تجربیات آموزگاری شان، بخش تکمیلی این ویژه برنامه است.

دکتر نیلوفری کارشناس این ویژه برنامه است.رقیه آقازاده سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، سمیرا سجادی گوینده، عطایی کارشناس مجری، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

شمع فروزان را روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گچ و تخته در جهت اسطوره سازی شخصیت های تاثیرگذار، روایت خیال انگیزی از گچ و تخته و روزهای مدرسه خواهد داشت.

گزارش از معلمان قدیمی، و مرور خاطره های نوستالژیک برنامه ساز از روزهای مدرسه که اشتراک زیادی با خاطره های دیگران دارد، بخش های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.

طاهره جولانی سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده و مریم واحد بازیگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

گچ و تخته را روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها