با پیروزی بر العین با گل جواد نکونام

جشن صعود استقلال کامل شد

استقلال ایران به لطف درخشش عالی مهدی رحمتی و تک گل جواد نکونام، العین امارات را شکست داد و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
کد خبر: ۵۵۸۸۸۸
جشن صعود استقلال کامل شد

 دیدار العین برابر استقلال از گروه چهار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. تک گل این دیدار را جواد نکونام در دقیقه‌ی 80 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار تیم العین بازی نسبتاً برتری را برابر استقلال به نمایش گذاشت و چند فرصت خوب گلزنی را نیز در این دیدار از دست داد. در نیمه نخست، العین در دقایق 22 و 36 دو فرصت مناسب را توسط محمد عبدالرحمن به دست آورد که ضربات این بازیکن با واکنش خوب رحمتی همراه شد. همچنین آساموا ژیان در اولین دقیقه‌ از وقت‌های اضافی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که ضربه‌ی او را مهدی رحمتی به خوبی در آغوش خود گرفت.

بهترین فرصت استقلال در نیمه‌ی نخست را هم آرش برهانی در دقیقه 45 با ورود به محوطه جریمه العین به دست آورد که پاس بی‌دقت این بازیکن را مدافعان العین به راحتی در اختیار گرفتند.

با آغاز نیمه دوم فشار العین ادامه یافت و در دقیقه 57 شوت سنگین اکوکو را رحمتی با واکنشی زیبا دفع کرد. در ادامه استقلال توانست بازی را به تعادل برساند و با ورود سیاوش اکبرپور در میدان، محمد احمد بر روی او مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را نکونام در دقیقه 80 به گل تبدیل کرد و حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شد.

در ادامه تلاش العین برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه‌ ماند تا استقلال با این پیروزی 13 امتیازی شود و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

در این دیدار هاشم بیک زاده از استقلال و هلال سعید از العین امارات با کارت زرد داور جریمه شدند

برای استقلال در این دیدار سید مهدی رحمتی ، حنیف عمران زاده ، پژمان منتظری ، خسرو حیدری ، علی‌ حمودی ، هاشم بیک زاده ، جواد نکونام ، مجتبی‌ جباری ، ویسنته آرزه ( امیرحسین صادقی 46 )، آرش برهانی ( فرهاد مجیدی 46 ) ، سید ایمان موسوی ( سیاوش اکبرپور 76 ) به میدان رفتند.

همچنین برای العین داوود سلیمان ، اسماعیل احمد ، مهند سالم ، فوزی فایض ( محمد احمد 10)، فارس جمعه ، هلال سعید ، میرل ماتی رادوی ، آساموا جیان ، محمد عبدالرحمن ( علی وهیبی 62 ) ، الکس براسک ، ژیرس کمبو اکوکو( عمر عبد الرحمن 79 ) در این دیدار به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا ،دیگر دیدار این گروه را الهلال و الریان برگزار کردند که در پایان الهلال با برتری دو بر صفر موفق به شکست الریان شد تا با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه چهارم به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها