(فیلم)

لاله زار ژاپنی

در این فیلم زیبا بیننده شاهد باغ لاله ها در شهر توکیو خواهد بود. فیلمی دیدنی با موزیک متنی آرامش بخش که تجسم کاملی از فصل بهار است.
کد خبر: ۵۵۸۲۵۰
لاله زار ژاپنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هانازاکورا، باغ لاله ها در شهر توکیو به اندازه ای زیبا و دل انگیز است که نیاز به توضیح و تفسیر ندارد.

لاله زار ژاپنی را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
۰
۰
خوش به حال آنها كه هنوز پاركهایشان محل گردش و تفریح و تمدد اعصاب است نه محل تجمع معتادان و كارتن خوابها و دختران فراری از خانه ، مسیر رفت و آمد موتورسوارها و بوق زدن و گاز دادن آنها و مزاحمت های ناموسی و چاقو كشی و عربده كشی . خوش به حال آنها . راستی من كه در این فیلم اصلا سرنگ تزریق مواد ندیدم شما چطور ؟! شاید هم لااقل معتادهای آنها آنقدر تربیت دارند كه سرنگهایشان را در سطل زباله می ریزند تا همراه زباله های بیمارستانی به طور اصولی دفع شوند.
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
۰
۰
با سلام. بنده صبح امروز 9/02/92 حدود ساعت 9 دیدگاه خودم راجب این كلیپ رو فرستادم كه راجب حمد و ستایش پروردگار بود. اما درج نشده است. خواستم علتش رو بدونم. با تشكر
nasreyn
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
۰
۰
بسیار عالی
مهرداد عزیز همه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
۰
۰
یوسكوشی! همچین جای قشنگی با هزینه و زحمت زیاد درست میشه. ما كه دشت و لاله زارمون به خون جوونامون رنگین شد اما با نایلون و پوست پوفك تزئین شده. همتی كو...؟
ش رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
این كجا و لاله زار ما كجا!

نیازمندی ها