برخی پارامترهای حضور در پرسپولیس فنی نیست

جلالی: ۲۴ ساعت آینده تکلیفم نهایی می‌شود

سپاهان نیمکتی در خور نامش نداشت

جلالی : تمرکز سپاهان بر 11 بازیکن تا کجا ؟

به نظرم مشکل سپاهان در فصل جاری تاثیرگذار نبودن بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم بود.
کد خبر: ۵۵۵۹۵۸
جلالی : تمرکز سپاهان بر 11 بازیکن تا کجا ؟


سپاهان اصفهان پس از نمایش ضعیف خود در لیگ قهرمانان آسیا تمام امید خود را به یک دبل رویائی در لیگ برتر و جام حذفی بسته بود، اما در کمال ناباوری با شکست برابر داماش در عضدی رشت این مهم نیز در واقعیت از دست رفت تا فقط سپاهان به یک جام حذفی امیدوار باشد که شاید آن‌هم از آن پرسپولیس باشد.
مجید جلالی، کارشناس و مربی فوتبال در مورد مشکلات سپاهان در فصل جاری در مسیر دور شدن از قهرمانی گفت :
عامل ناکامی؛ تمرکز بیش از حد بر 11 بازیکن سریالی !
به هر حال آنها در سه جام باید بازی می‌کردند و به نظر من در این سه جام می‌خواستند بر ۱۱ بازیکن اصلی خود که در زمین داشتند، متمرکز شوند. در حالیکه به نظرم وقتی تیمی می‌خواهد یک سال مسابقه داشته باشد و در آن یک سال مجبور است بیش از ۵۵ بازی انجام دهد، باید تعداد بازیکنان بیشتری داشته باشد و شاید مشکل سپاهان در همین بخش بود.
شرط دوام؛ تقویت نیمکت تیم
سپاهان در لیگ برتر یک مدعی بوده و فینالیست جام حذفی نیز هست و به نظرم تنها در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست انتظارات را برآورده کند و به اعتقاد من بازیکنان این تیم در کل عملکرد خوبی داشتند و اینکه در هفته‌های پایانی وارد چالش‌هایی شدند، بیشتر به خاطر این است که در طولانی مدت برای اینکه با دوام‌تر باشی، باید نیمکت قوی‌تری از نظر بازیکن داشته باشی.
نیمکت‌نشینان؛ تاثیرگذاری کم اما گره‌گشا
وقتی به بازی‌های سپاهان نگاه می‌کردم، متوجه شدم که بازیکنانی که از نیم‌فصل وارد بدنه سپاهان شدند، سطح تاثیرگذاری کمی برای سپاهان داشتند اما در جاهایی آنها خوب کار کردند و به عنوان مثل جمشیدیان تحولی در بازی داشت ولی می‌دیدم که در بازی‌ها آنها وقتی به مشکلاتی بر می‌خوردند، نفراتی که از روی نیمکت به درون زمین می‌رفتند، نمی‌توانستند تاثیرگذار باشند.

قهرمان؛ منطق شانسی برای سپاهان قائل نیست

با توجه به نتیجه سپاهان و داماش خیلی مشکل است که بخواهیم بگوییم سپاهان قهرمان شود اما به هر حال در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد اما اگر روی منطق فوتبال و سوابق تکیه کنیم، باید بگوییم شانس سپاهان خیلی کم شده است.
ذوب‌آهن؛ به پلی‌آف می‌رسد و می‌ماند
ذوب‌آهن واقعاً بازی‌های خوبی انجام داد و در خیلی از بازی‌ها به بازی مسلط بود اما به نظرم بازیکنان از لحظه‌ها به دلیل استرسی که روی تیم بود، استفاده نکردند و شاید به نظرم حق ذوب‌آهن نیست که اینجای جدول باشد؛ فکر می‌کنم ذوب‌آهن به پلی‌آف می‌رسد و در پلی‌آف نیز برای ماندن شانس دارد./سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها