دختر فراری که طعمه یک رابطه تلفنی شده بود در خانه یک رمال 50 ساله در مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۷
دستگیری دختر فراری درخانه رمال

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: خانواده ای با مراجعه به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی، مفقودیت دختر 17 ساله خود را اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به این که خانواده فرد مفقود شده اهل مشهد نبودند و آشنایی در این شهر نداشتند پی گیری موضوع با حساسیت بیشتری در دستور کار آگاهان قرار گرفت و تحقیقات وسیعی دراین رابطه آغاز شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی اضافه کرد: بررسی های پلیسی نشان می داد دختر 17 ساله قبل از خارج شدن از محل اقامت خود در یکی از مهمانپذیرهای مشهد، با فردی در ارتباط تلفنی و پیامکی بوده است.

با کسب این سرنخ، اقدامات وسیع اطلاعاتی آغاز و فرد مورد نظر به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شد.او در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و اظهار داشت از چندی قبل با دختر 17 ساله ارتباط  تلفنی داشته و او هم اکنون در خانه فردی رمال مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان بلافاصله هماهنگی های لازم را با مقام قضایی به عمل آوردند و مخفیگاه رمال 50 ساله را به طور ضربتی پاکسازی کردند. در این عملیات دختر 17 ساله، مرد جوان و رمال 50 ساله دستگیر شدند.رمال شیاد و مرد جوان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
اكبر
United States
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
خداقوت جناب سرهنگ وهمكاران محترمتان
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
زنده باشی جناب سرهنگ
hhhhh
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
ویژه دختران فرار از خانه بهای سنگینی دارد كه دختران فراری خود به تنهایی پرداخت میكنند وآبروی پدر مادر را به حراج می گزارند

نیازمندی ها