رحیمی خواستار شد:

تشکیل معاونت امور پرستاری در وزارت بهداشت

معاون اول رییس جمهور طرح پایش سلامت را طرحی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و گفت: این طرح طرحی ملی است که برای اولین بار توسط پرستاران برای خدمت به ملت ایران انجام می‌شود و در تاریخ بهداشت و درمان ایران ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۹
تشکیل معاونت امور پرستاری در وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی عصر امروز(چهارشنبه ) در مراسم افتتاحیه طرح غربال گری قد و وزن و فشار خون ایرانیان بالای 30 سال با بیان اینکه حق پرستاران تا کنون آن طور که باید ادا نشده ، گفت: کار پرستاری کاری پرمشقت و دشوار است و لازم است که حقوق آنان مطابق با فعالیت و سختی کارشان پرداخت شود.

رحیمی خواستار تشکیل معاونت امور پرستاری در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد و گفت: معاونت امور پرستاری باید به مشکلات پرستاران رسیدگی کند واز حق وحقوق آنان دفاع نماید.

رحیمی همچنین بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکل مسکن پرستاران تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد از محل مسکن مهر برای پرستاران فاقد مسکن امکاناتی را فراهم کنیم.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه پرفشاری خون، بیماری و عامل ایجاد بیماریهای متعددی است که از آن به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود، افزود: بسیاری افراد به مشکل فشار خون مبتلا هستند اما آگاهی ندارند که امیدواریم با اجرای طرح غربال گری، افراد بتوانند از مشکلات خود آگاه شوند.

رحیمی از صدا و سیما خواست با اطلاع رسانی مناسب، مردم را نسبت به ضرورت اجرای این طرح آگاه کند تا این کار ملی و بزرگ به بهترین شکل ممکن انجام شده و مقدمه ای برای اجرای طرح پزشک خانواده فراهم نماید.

وی از دست اندرکاران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تلاش در فراهم نمودن مقدمات این طرح قدر دانی کرد و گفت: دولت انتظار دارد که وزارت بهداشت همه امکانات و ظرفیت خود را پای این کار بزرگ بیاورد تا نتایج مطلوبی ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها