برنامه نیروی زمینی برای برگزاری 8 رزمایش در سال 92

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی چهار شبیه‌ساز بالگرد و برگزاری هشت رزمایش تخصصی در سال 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۴۰۶

به گزارش فارس، امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که دیروز به مناسبت هفته ارتش برگزار شد، گفت: بالگرد ملی توسط صنایع پنها در وزارت دفاع در حال آماده شدن است و سه دستاورد مهم نیروی زمینی در حوزه مخابرات، شبیه‌ساز و پدافند هوایی نیز در روز بیست و نهم فروردین رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رژه بیست و نهم فروردین افزود: ‌در این روز شاهد رژه یگان‌های پیاده، موتوری و در تهران رژه‌هوایی خواهیم بود که متاسفانه تاکنون وضع هوایی تهران اجازه تمرین بالگردها و جنگنده‌ها را نداده و امیدواریم شرایط هوایی در روز رژه مساعد شود.

پوردستان با اشاره به اجرای طرح جامع ساختاری ثامن‌الائمه نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از محورهای این طرح آمایش سرزمینی است که بر اساس آن بخش زیادی از پادگان‌های نیروی زمینی جابه‌جا می‌شود.

همکاری بالگردهای هوانیروز در اجرای انتخابات

پوردستان همچنین درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نقش نیروهای نظامی در این حوزه اظهار‌کرد: راهبرد کلی را امام(ره) و بعد از ایشان فرمانده کل‌قوا مشخص کردند که نیروهای نظامی نباید وارد کارهای سیاسی شوند. ما سرباز هستیم و باید به وظیفه سربازی عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به حماسه سیاسی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، گفت: ارتش در سال حماسه سیاسی بدون جانبداری از فرد خاصی به صورت صددرصدی در انتخابات شرکت خواهد کرد. پوردستان افزود: بالگردهای هوانیروز آماده شده‌اند تا صندوق‌های سیار را در مناطق صعب‌العبور قرار دهند و پادگان‌ها را آماده‌ کرده‌ایم تا صندوق‌های سیار برای گرفتن رای یگان‌ها به آنجا بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها