پلیس دبی یک اتومبیل لامبورگینی را در جاده های این شیخ نشین کوچک به خدمت گرفته است تا ثروت آن را به رخ توریست ها بکشد.
کد خبر: ۵۵۳۵۳۵
پلیس دبی لامبورگینی سوار می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس شیخ نشین دبی اعلام کرد که این لامبورگینی در محله های توریستی برج الخلیفه و جومیره بیچ رزیدنس گشتزنی خواهد کرد.

این اتومبیل لامبورگینی مدل آونتادور به قیمت 550 هزار دلار به رنگ های سفید و سبز رنگ آمیزی شده و ظاهرا پلیس دبی قصد ندارد از آن برای تعقیب رانندگی که با سرعت غیرمجاز حرکت می کنند، استفاده کند.

در واقع، هدف پلیس این شیخ نشین از خرید این اتومبیل گران قیمت به رخ کشیدن ثروت دبی است که در سال های اخیر به دلیل سقوط قیمت املاک دچار بحران اقتصادی شده بود.

پلیس شیخ نشین دبی  اغلب از اتومبیل های قدرتمند آلمانی و اتومبیل های شاسی بلند ژاپنی استفاده می کند.

اخیرا پلیس دبی از به خدمت گرفتن اتومبیل های مدل کامارو ساخت کارخانه شورلت آمریکا در اتوبان های کمربندی این شیخ نشین کوچک خبر داده بود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
۰
۰
دارندگی و برازندگی
king
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
۰
۰
انقدر ها هم كه تاكید میكنید این دبی كوچك نیست.اقلا به نقشه نگاه بیاندازید.
باربد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
۰
۰
واقعا ابهت داره ... پلیس مملكت باید ابهت داشته باشه . یادم تا چند سال پیش پلیس های ایران از پیكان استفاده میكردند و این خیلی بد بود پلیس مملكت باید پر سرعت ترین شیك ترین و خوف ترین اتومبیل رو استفاده كنه .. به نظر بنده
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
زمانی كه به ضعف های خود اقرار می كنیم پیشرفت ما شروع می شود . 40 سال پیش خیابانهای دبی شاهد حضور احشام بود ولی امروز ...

نیازمندی ها